zwrot wadliwego towaru reklamacja Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Kiedy i jak złożyć reklamację?

Kiedy i jak złożyć reklamację?

jakich terminach pamiętać? - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przypomina jak skutecznie dochodzić swoich roszczeń Problem zakupu wa prawo konsumenckie, reklamacja wadliwego towaru, (...)

Reklamacja - zwrot kosztów montażu

Reklamacja - zwrot kosztów montażu

ponownie go zamontowałem. Za montaż zapłaciłem 1450 zł. Czy mogę od pierwszej hurtowni (od wadliwego towaru) żądać zapłaty za ponowny montaż, za który zapłaciłem? Nie, nie może Pan. (...)

Sposób zgłoszenia reklamacji

Sposób zgłoszenia reklamacji

konsumenta wynikające z rękojmi. Natomiast sprzedawca jest obowiązany przyjąć i załatwić reklamację dotyczącą towaru, w terminie miesiąca od dnia wykrycia wady przez konsumenta, nie później (...)

Zwrot wycofanego z obrotu towaru

Zwrot wycofanego z obrotu towaru

przyznaje się do otrzymania faksu z żądaniem. Jak w takiej sytuacji powinniśmy skutecznie zadziałać, aby pozbyć się wadliwego towaru bez konieczności jego zapłaty? W opisanym stanie faktycznym (...)

Odpowiedzialność sprzedawcy za utracone korzyści - opinia prawna

Odpowiedzialność sprzedawcy za utracone korzyści - opinia prawna

Stan faktyczny Czy sprzedawca jest odpowiedzialny za utracone zyski, korzyści spowodowane sprzedażą wadliwego towaru? Czy wymiana towaru na wolny od wad lub zwrot pieniędzy nie jest (...)

Reklamacja towaru

Reklamacja towaru

Spółka jest dystrybutorem towaru, który zamawia bezpośrednio u producenta na podstawie indywidualnych zleceń przyjmowanych od klientów. Reklamacje towaru klient zgłasza do spółki jako do dystrybutora

Zwrot kosztów przechowania rzeczy

Zwrot kosztów przechowania rzeczy

nienależyte wykonanie zobowiązania (czyli dostarczenie wadliwego towaru). W opisanym w pytaniu przypadku, gdy kupujący odstąpił od umowy z powodu wady rzeczy, sprzedawca ma obowiązek zapłaty (...)

Reklamacja towaru kupionego za granicą

Reklamacja towaru kupionego za granicą

zakupów po cenach bez obniżki. - Każdy towar kupiony na terenie Unii Europejskiej, Norwegii i Islandii możemy reklamować w ciągu dwóch lat wyprzedaż, zakupy, Unia Europejska, reklamacja, (...)

Nieudana reklamacja kamery a gwarancja jakości

Nieudana reklamacja kamery a gwarancja jakości

. rękojmia przy sprzedaży, gwarancja jakości, gwarant, wymiana, naprawa towaru, odstąpienie

Letnie wyprzedaże. Sprawdź, jakie masz prawa

Letnie wyprzedaże. Sprawdź, jakie masz prawa

, promocje, reklamacja, zwrot towaru

Jak zwrócić towar kupiony w e-sklepie?

Jak zwrócić towar kupiony w e-sklepie?

kilku formalności. - Wystarczy przygotować krótkie oświadczenie, w którym napiszemy, że odstępujemy od umowy kupna np. pralki czy aparatu. Dokument podpis zwrot towaru, zakupy, (...)

Kupowanie prezentów. Na co uważać?

Kupowanie prezentów. Na co uważać?

podlega reklamacji. Takie informacje są równie bezprawne, jak wmawianie klientom, że po odejściu od kasy reklamacji się nie uwzględnia czy można zwrot towaru, internet, sprzedawca, reklamacja

Gwarancja ważna, nawet gdy jej nie mamy

Gwarancja ważna, nawet gdy jej nie mamy

, zwrot towaru, sprzedawca, prawa konsumenta

Reklamacja produktu kupionego przez internet? Masz więcej praw

Reklamacja produktu kupionego przez internet? Masz więcej praw

niż klient sklepu stacjonarnego. Prawo daje internautom 10 dni na zwrot towaru kupionego w sieci. Z tego przywileju nie mogą skorzystać klienci sklepów tra