zasoby/umowa z garmond29.12.1992 o radiofonii i telewizji reklama Wyszukiwarka e-prawnik.pl
VOD na żądanie pod nadzorem KRRiT. Nowe przepisy już obowiązują
Wczoraj weszła w życie nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji. Zmiana wdraża unijną dyrektywę 2010/13/WE o audiowizualnych usługach medialnych. Nowe przepisy określają (...)
Raport z konsultacji tzw. dyrektywy „o telewizji bez granic”
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji udostępniła na swojej stronie: Raport z konsultacji publicznych dotyczących implementacji Dyrektywy 2007/65/EC Treść zaproszenia ( raport (...)
W sprawie koniecznych zmian w ustawie o radiofonii i telewizji...
Rzecznik Praw Obywatelskich wystąpił do Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie koniecznych zmian w ustawie o radiofonii i telewizji - 30 czerwca 2008 r. (...)
Podobno prezydent podpisał ustawę, na mocy której będzie możliwa reklama wina w telewizji. Czy to prawda? Jeśli tak, prosiłbym o podanie numeru stosownego Dziennika Ustaw i pozycji (...)
Sponsorowanie klubu sportowego
reklamę jest ustalenie znaczenia pojęć "reklama publiczna" i "reklama niepubliczna". Reklama publiczna, zaliczana w całości do kosztów uzyskania przychodów, to między innymi (...)
Bond i "Miś" Barei zakazane w telewizji
Misia. Powód? Obowiązująca od 23 maja nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji. Dokument pozwala pod pewnymi warunkami na lokowanie produktu w filmach i ca lokowanie (...)
Udzielanie koncesji na rozpowszechnianie programów radiowych i telewizyjnych
Jaki projekt dotyczy radiofonii i telewizji?W Sejmie jest obecnie komisyjny projekt ustawy o zmianie ustawy o radiofonii i telewizji. Jakie zmiany przewidziano?Projekt (...)
skazanych,b) podejmowanie przedsięwzięć o charakterze edukacyjnym i informacyjnym,c) pokrywanie kosztów związanych z organizowaniem i prowadzeniem szkoleń,d) podejmowanie, (...)
Kto według TK ma prawo do określenia opłat abonamentowych?
Dnia 9 września 2004 r. Trybunał Konstytucyjny rozpoznał wniosek Rzecznika Praw Obywatelskich w sprawie zgodności z Konstytucją niektórych przepisów ustawy z 29 grudnia 1992 r. o radiofonii (...)
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych w telewizji
Czemu mają służyć zmiany? Ustawa z dnia 22 marca 2018 r. o zmianie ustawy o radiofonii i telewizji ma na celu zobowiązanie nadawców programów telewizyjnych (...)
Nergal w "The Voice of Poland" nie narusza prawa
Jednak przy podejmowaniu decyzji programowych telewizja powinna kierować się większą wrażliwością – stwierdziła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Rada zajęła stanowisko w (...)
Wpływy abonamentowe w bieżącym roku
Przedrtawiamy treść komunikatu KRRiT z dnia 18 listopada 2008 roku w sprawie wpływów abonamentowych w bieżącym roku:"Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dokonała rozliczenia (...)
zaskarżenia, jednak nie mniej niż 30 złotych i nie więcej niż 100.000 złotych (art. 13 ustawy). Należy również pamiętać o tym, iż końcówkę opłaty zaokrągla się w górę (...)
Portal internetowy jako czasopismo
pkt 9 ustawy o radiofonii i telewizji (sygn. I ACa 601/98). Sąd Apelacyjny w Rzeszowie podzielił powyższe rozumowanie. czasopismo, prawo prasowe, pismo periodyczne, pismo internetowe
Ogłoszenia Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w Monitorze Polskim w terminie podanym w Ogłoszeniu. Wniesek o udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu (...)
Reklamy piwa dopiero przed północą
;łnocą. Według resortu zdrowia reklamy piwa mają negatywny wpływ na młodzież. Dlatego postanowiono, żeby pojawiały się one w telewizji o trzy godziny później niż obecnie reklama, (...)
Roznoszenie ulotek blisko konkurencji
godności człowieka, 2) reklama wprowadzająca klienta w błąd i mogąca przez to wpłynąć na jego decyzję co do nabycia towaru lub usługi, 3) reklama odwołująca się do uczuć klientów (...)
, art. 189a § 2, art. 210 § 2, art. 211a, art. 252 § 3, art. 258 § 1-3, art. 265 § 1 i 2, art. 269, art. 278 § 1 i 2 w zw. z art. 294, art. 284 § 1 i 2 w zw. z art. 294, (...)
Sejm zakazał tam reklam alkoholu i papierosów
Posłowie uchwalili nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji wprowadzającą przepisy regulujące zasady świadczenia audiowizualnych usług medialnych na żądanie (VOD). Nowelizacja (...)
wyrokiem Sądu Apelacyjnego z dnia 14 grudnia 2005 r. (VI ACa 616/2005), "niedopuszczalna jest reklama wprowadzająca w błąd, reklama ukryta zarówno w materiale redakcyjnym, jak i (...)
Zobacz, co zrobić z za głośnymi reklamami
Jeden e-mail może pomóc. Trzeba wiedzieć, gdzie go wysłać i w jakim czasie. Wiadomo już, które stacje podkręcają głośność. Sprawdziła to Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, (...)
KRRiT: abonament będziemy płacić z prądem
Radę Radiofonii i Telewizji sprawozdaniu z działalności w 2009 roku ogłoszono propozycje zmian w prawne, m.in. w sposobie ściągania abonamentu. Rada przyznała, że us KRRiT, abonament, (...)
UOKiK: Operator telewizyjny Toya wprowadzał w błąd
telewizji kablowej Toya z Łodzi. Aby skorzystać z oferty, należało spełnić dodatkowe warunki, o których nie wspominała reklama. Spółka zobowiązała się do usunięcia (...)
Wideo w internecie na nowych zasadach
Rozpoczęły się konsultacje w sprawie projektu nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji. - Dokument ma wprowadzić do polskiego porządku prawnego przepisy dyrektywy audiowizualnej (...)
Sponsoring forum przez spółkę z o.o.
sponsoring, które nie wiążą się z wzajemnym świadczeniem. W takim przypadku wystąpi darowizna. Jak natomiast stanowi art. 16 ust. 1 pkt 14 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, darowizny (...)
Cyfrowy Polsat złamał prawo? Jest zawiadomienie do prokuratury
zawiadomienia poprzedzone zostało wnikliwą analizą Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zmierzającą do wyjaśnienia wszelkich okoliczności, które uniemożliwiły widzom powszechny i (...)
W na stronioe internetowej KRRiT dostępne są dwa najnowsze opracowania Biura KRRiT:Problem tzw. „głośnej reklamy" w wybranych krajach europejskich i pozaeuropejskich głośna reklama
Władze mediów zostaną wyłonione w konkursie
radiofonii i telewizji odbędzie się na jutrzejszym posiedzeniu Komisji Kultury i Środków Przekazu. Opracowany przez Platformę Obywatelską dokument dąży do &bdq media publiczne, (...)
Sprawdzili reklamy. Jest za głośno
Zmierzono głośność reklam u 58 nadawców telewizyjnych, których działalność podlega przepisom ustawy o radiofonii i telewizji. Badania były przeprowadzone w czerwcu. (...)
Zmienią się symbole na ekranie telewizora
Filmy dla dorosłych nie będą już oznaczane czerwonym kółkiem. Z programów dla dzieci znikną żółte trójkąty. Co je zastąpi? Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (...)