zasoby/prawo i reklama Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Influencer marketing a oznaczanie reklam

Influencer marketing a oznaczanie reklam

Influencerze! Każdą sytuację rozpatruj indywidualnie: pamiętaj o przepisach, korzystaj z rekomendacji UOKiK, przyjrzyj się swojej działalności i publikowanym materiałom. Uczciwie i

Niebezpieczne reklamy w wyszukiwarkach – jak się nie dać złapać cyberoszustom?

Niebezpieczne reklamy w wyszukiwarkach – jak się nie dać złapać cyberoszustom?

praktycznie w każdej chwili możemy załatwić swoje sprawy – zrobić zakupy, opłacić rachunki czy sprawdzić potrzebne in reklama, wyszukiwarka, cyberoszust, oszustwo, wyłudzenie, internet, pfhishing (...)

Opłata reklamowa

Opłata reklamowa

reklamowa może być pobierana tylko na obszarach, dla których obowiązują zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic r opłata reklamowa, reklama, billboard, (...)

Jak konsument może się bronić przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi przedsiębiorców?

Jak konsument może się bronić przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi przedsiębiorców?

wprowadzające w błąd, agresywne praktyki rynkowe, kodeks dobrych praktyk, przedsiębiorca, reklama, rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, opis produktu

Jak chronione są zbiorowe interesy konsumentów?

Jak chronione są zbiorowe interesy konsumentów?

konkurencji, nieuczciwa, konsument, informacje, wprowadzająca w błąd reklama, niedozwolone klauzule umowne, decyzja Prezesa UOKiK, zawiadomienie

Prawo ma pozwolić promować spożycie cydru

Prawo ma pozwolić promować spożycie cydru

Grupa senatorów Platformy Obywatelskiej wystąpiła z inicjatywą ustawodawczą dotyczącą zmiany ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Proponują, aby z zakazu reklamy (...)

Zakup ciśnieniomierza do apteki

Zakup ciśnieniomierza do apteki

medycznych na rzecz klientów apteki. Tego typu koszty stanowią jednak koszty reprezentacji i reklamy niepublicznej, które w części przekraczającej 0,25% przychodu nie stanowią kosztów jego uzyskania. Warto

Reklama wyrobów tytoniowych

Reklama wyrobów tytoniowych

innych środkach masowego przekazu niż telewizja - artykułów 3 i 4 dyrektywy 2003/33/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 maja 2003 r. w sprawie zbliżenia przepisów ustawowych, reklama (...)

Wpływ marketingu i reklamy na równość kobiet i mężczyzn

Wpływ marketingu i reklamy na równość kobiet i mężczyzn

oraz proponują kampanie uświadamiające i propagowanie dobrych przykładów w mediach i świecie reklamy. Nie zyskały poparcia propozycje ustanowien kodeksy etyczne, równouprawnienie, media, (...)

Przekazanie nieodpłatne programu komputerowego

Przekazanie nieodpłatne programu komputerowego

to konsekwencją wadliwej konstrukcji art. 7 ust. 2 i nast. ustawy VAT i jak dotąd doktrynie nie udało się osiągnąć wspólnego stanowiska (z obserwacji praktyki urzędów skarbowych wynika jednak, (...)

Prezenty gwiazdkowe dla pracowników i kontrahentów

Prezenty gwiazdkowe dla pracowników i kontrahentów

pozostałych przychodów ze stosunku pracy pracownika i podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych. Zgodnie z § 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 18 (...)

Reklamy piekarników i okapów nadkuchennych a klasy efektywności energetycznej

Reklamy piekarników i okapów nadkuchennych a klasy efektywności energetycznej

nadkuchennych muszą podawać zarówno klasę efektywności energetycznej tych produktów, jak i zakres klas efektywności. reklama, klasa efektywności energetycznej, piekarnik, okap (...)

Klub sportowy a VAT

Klub sportowy a VAT

sprzedaży, w celu ustalenia obrotu. klub sportowy, usługi reklamowe, sport i rekreacja, PKWiU

UOKiK ukarał duży bank za reklamy. Chodzi o przelewy i karty

UOKiK ukarał duży bank za reklamy. Chodzi o przelewy i karty

przedsiębiorcę wyniosła ponad 1,29 mln złWprowadzanie konsumentów w błąd jest uznawane za nieuczciwą praktykę rynkową, której stosowanie jest zabronione. Pod wpływem nieprawdziwych UOKiK, ING, bank, (...)

Reklama a informacja handlowa

Reklama a informacja handlowa

koszty takich ulotek, jako reklamy niepublicznej, będą limitowane. reklama niepubliczna, informacja handlowa, koszty uzyskania przychodów, PIT, CIT

Odliczenie VAT - reprezentacja i reklama

Odliczenie VAT - reprezentacja i reklama

działalnością gospodarczą i dążeniem do uzyskania przychodu. Podatnikowi nie będzie zatem przysługiwać prawo do odliczenia podatku naliczonego VAT w stosunku do nieodpłatnie przekazywanych towarów (...)

Zakup alkoholu na cele reprezentacji

Zakup alkoholu na cele reprezentacji

wręczenia go kontrahentami, jak i poczęstunku alkoholowego w trakcie spotkania z kontrahentem w ramach kosztów uzyskania przychodów (wydatki na reprezentację i reklamę) oraz odliczenia VAT naliczonego (...)

Link4 wygrał w sądzie batalię o reklamę

Link4 wygrał w sądzie batalię o reklamę

Sąd drugiej instancji oddalił apelację Polskiej Izby Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych i zarzuty dotyczące reklamy "Kokoszka". Wyrok jest prawomocny. Spór dotyczył

Reklamy nie naruszą naszego spokoju

Reklamy nie naruszą naszego spokoju

nowelizacji rozporządzenia o działalności reklamowej i telesprzedaży w programach radiowych i telewizyjnych (Dz.U. 2010, nr 3, poz. 20). Przygotowany przez KRRiT dokument ma reklama, głośność (...)

Udzielanie kredytów hipotecznych na nowych zasadach

Udzielanie kredytów hipotecznych na nowych zasadach

Weszła w życie ustawa o kredycie hipotecznym i nadzorze nad pośrednikami i agentami. Kredyt hipoteczny udzielany będzie tylko w walucie, w której konsument uzyskuje większość

ZUS planuje kampanię informacyjną... z

ZUS planuje kampanię informacyjną... z "Faktem"!

to nieprawda. ZUS żadnej kampanii reklamowej nigdy nie prowadził i prowadzić nie będzie. Przygotowuje natomiast przeprowadzenie w listopadzie 2008 r. bezpłatn ZUS, kampania informacyjna, Fakt, reklama, (...)

Kosztowne reklamy

Kosztowne reklamy

jasnej i rzetelnej informacji to jedno z podstawowych praw konsumentów, o którym spółki telekomunikacyjne nie zawsze pamiętają. reklama, prawa konsumentów, połączenia telefoniczne

Finaliści Nagród Biznesu Sportowego DEMES 2008

Finaliści Nagród Biznesu Sportowego DEMES 2008

Sportowego, marketing sportowy, reklama, promocja, DEMES 2008, sport, mecze, sponsoring

Reklama preparatów do opalania wprowadza w błąd?

Reklama preparatów do opalania wprowadza w błąd?

ukazała w  dwutygodniku GALA 25/26 za 2008 rok, oraz miesięczniku Claudia nr 7 /2008 rok, treść której i reklama, preparaty do opalania, SORAYA S.A., testowane produkty

Media pomogą w zwalczaniu skutków COVID-19?

Media pomogą w zwalczaniu skutków COVID-19?

Funduszu Zdrowia, Narodowego Funduszu Ochrony Zabytk&oa podatek, reklama, składka reklamowa, media, składka reklamowa, NFZ, epidemia, COVID-19

Sponsoring finansowy. Tak obniżysz zobowiązania wobec fiskusa

Sponsoring finansowy. Tak obniżysz zobowiązania wobec fiskusa

, fiskus, podatek, dochód, sponsoring, reklama, przedsiębiorca

Rozpowszechnianie przez bank ulotek reklamowych grupowego ubezpieczenia mogło wprowadzać w błąd

Rozpowszechnianie przez bank ulotek reklamowych grupowego ubezpieczenia mogło wprowadzać w błąd

Sąd Najwyższy rozpoznał skargę kasacyjną w sprawie dotyczącej ulotek reklamowych grupowego ubezpieczenia na życie i dożycie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Co orzekł SN? Roz reklama

SKOK dostał ogromną karę. Za reklamę

SKOK dostał ogromną karę. Za reklamę

, małgorzata krasbodębska-tomkiel, skok, reklama

Facebook bardziej przejrzysty

Facebook bardziej przejrzysty

;państwa członkowskie. UOKiK brał udział w negocjacjach i przekazywał swoje uwagi. Facebook, dane osobowe, urząd, konsument, ochrona konsumenta, portal społecznościowy, reklama, użytkownik

1

2

3