zasady podpisywania Wyszukiwarka e-prawnik.pl
Zasady poświadczania złożonego podpisu
firmy do podpisywania faktur. Kontrahenci tejże firmy, jeżeli chcą mieć pewność, że faktury podpisuje upoważniona to tego osoba, powinny zażądać przedstawienia pełnomocnictwa tejże (...)
Wystawianie faktur bez podpisu
nie ma wymogu podpisywania faktur). Jeśli jednak podatnicy chcą takie upoważnienie posiadać należy uznać, iż dopuszczalna jest każda forma. Przykładowo, może to być zdanie „Upoważniam
znaleźć punkt zaczepienia, który pozwoliłby nam stwierdzić, iż pracodawca naruszył te zasady gdyż pozostała Pani na tym samym stanowisku, a jedynie pewien, jak można wnioskować z wypowiedzi
Urlop macierzyński a działalność gospodarcza
uczestnictwo w prowadzeniu spraw przedsiębiorstwa ogranicza się do podpisywania dokumentów (np. w domu) to z całą pewnością nie wpływa to ujemnie na opiekę nad dzieckiem, więc nie może być (...)
się datę, w której upłynął termin do jego odbioru, jeżeli przed jego upływem adresat nie zgłosił się po odbiór. Zasady tej nie tworzą przepisy, lecz powstała ona poprzez orzecznictwo (...)
Kupno i sprzedaż samochodu przez małżonków
, należy umieścić na umowie podpisy obu małżonków. Należy również unikać podpisywania umowy jedynie przez małżonka, którego nazwisko nie widnieje w dowodzie rejestracyjnym samochodu 
Nieobecność nauczyciela na radzie pedagogicznej
udostępniania protokołów (np. uprawnienia do podpisywania protokołów, zgłaszanie zastrzeżeń do treści protokołu i jego prostowania, zasady dokonywania skreśleń i poprawek, (...)
Wywóz nieczystości firma i dom
nieczystości ciekłych, przez okazanie takiej umowy i dowodów płacenia za takie usługi. Co do zasady (czyli jeśli rada gminy nie ustali innych sposobów pozbywania się odpadów niż (...)
Zrzeczenie się praw autorskich
udostępnieniu utworu publiczności;5) nadzoru nad sposobem korzystania z utworu. Problem zgody dysponenta praw osobistych na naruszenie tych praw lub na zobowiązanie do nie korzystania z nich (np. podpisywania
Forma upoważnienia administracyjnego
piśmie, jak i wynikać z aktu wewnętrznego regulującego organizację i zasady funkcjonowania danej jednostki organizacyjnej, np. z regulaminu organizacyjnego. W związku z powyższym dyrektora zakładu
Reprezentacja sp. z o.o. w stosunkach pracy
treści tego przepisu zarząd spółki z ograniczoną odpowiedzialnością może wyznaczyć osobę do czynności związanych ze stosunkiem pracy. Co do zasady, w stosunkach cywilnoprawnych osoba prawna (...)
Odsprzedaż zużytych środków trwałych pracownikom
tym znaczenia, że podatnik zamierza sprzedaż zużyte środki trwałe na rzecz swoich pracowników. Przepisy nie wymagają podpisywania umów sprzedaży, chociaż oczywiście strony mogą podpisać
Nabycie nieruchomości przez spółkę akcyjną
podejmowania działań, w tym podpisywania umów, w imieniu spółki zarząd nie potrzebuje zgody rady nadzorczej. Jednakże umowa spółki może rozszerzyć uprawnienia rady nadzorczej, a w szczególności (...)