sieci handlowe Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Rabaty stosowane przez sieci handlowe - raport UOKiK

Rabaty stosowane przez sieci handlowe - raport UOKiK

dotyczące rabatów stosowanych przez sieci handlowe. ##baner## Kon konsument, UOKiK, rabat, sieć handlowa, dostawca, produkt, cena, nieuczciwa praktyka

Prezes UOKiK sprawdza rabaty retrospektywne

Prezes UOKiK sprawdza rabaty retrospektywne

wobec małych i średnich przedsiębiorców, dostarczających produkty do ich sklep&o ochrona konkurencji, sieci handlowe, przewaga kontraktowa, postępowanie, hipermarkety, rabaty retrospektywne, (...)

Czy istnieje możliwość dochodzenia zwrotu tzw. opłat półkowych?

Czy istnieje możliwość dochodzenia zwrotu tzw. opłat półkowych?

Sieci handlowe narzucają sprzedawcom produktów do sieci dodatkowe opłaty. Pojawia się pytanie, czy te „dodatkowe koszty wejścia na rynek” można odzyskać. Zgodnie bowiem (...)

Opłaty okołosprzedażowe - raport UOKiK

Opłaty okołosprzedażowe - raport UOKiK

Prezes UOKiK przeprowadził badanie rynku, w którym sprawdził opłaty pobierane przez sieci handlowe za usługi świadczone, np. logistyczne lub informatyczne, na rzecz dostawców

Prezes UOKiK sprawdzi sytuację w branży rolno-spożywczej

Prezes UOKiK sprawdzi sytuację w branży rolno-spożywczej

Czy najwięksi producenci żywności i sieci handlowe wykorzystują w czasie epidemii swoją przewagę negocjacyjną wobec kontrahentów? Prezes UOKiK Tomasz Chróstny sprawdzi to (...)

Jak zabić karpia, by nie zapłacić kary?

Jak zabić karpia, by nie zapłacić kary?

Jest tylko jedna metoda. Aby to zrobić, trzeba mieć wykształcenie i odpowiedni wiek. Tradycja kupowania żywej, albo świeżo zabitej ryby trzyma się u nas mocno. Sieci handlowe rozpoczęły właśnie

Trybunał Konstytucyjny odblokował możliwość rozwoju sieciom handlowym

Trybunał Konstytucyjny odblokował możliwość rozwoju sieciom handlowym

Konstytucją RP. Decyzja uwzględnia wielokrotne apele KIG o uchylenie tej niefortunnej ustawy. wielkopowierzchniowe obiekty handlowe, hipermarkety, wyrok Trybunału Konstytucyjnego, w.o.h., rozwój sieci