reklamacja od firmy dla konsumenta wzor Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Kodeks cywilny

Kodeks cywilny

razie błędu - z upływem roku od jego wykrycia, a w razie groźby - z upływem roku od chwili, kiedy stan obawy ustał. WADY OŚWIADCZEŃ WOLI Dział IV Art. 89. Z zastrzeżeniem wyjątków w ustawie (...)

Reklamacja obuwia - nowe zasady od 2015 roku

Reklamacja obuwia - nowe zasady od 2015 roku

, zmieniły się niedawno - w grudniu 2014 roku - wraz z wprowadzeniem Ustawy o prawach konsumenta. Nowe przepisy są dla konsumenta znacznie korzystniejsze i skuteczniej bronią reklamacja, (...)

Jesteś niezadowolony z wykupionej wycieczki? Dowiedz się czego możesz żądać od biura podróży.

Jesteś niezadowolony z wykupionej wycieczki? Dowiedz się czego możesz żądać od biura podróży.

odpoczynek, który pozwoli na zregenerowanie sił oraz oderwie nasze myśli od pracy i problemów życia codziennego. W związku z tym chcemy spędzić wakacje w miłym dla oka otoczeniu, (...)

Rekompensata od operatora telefonii komórkowej

Rekompensata od operatora telefonii komórkowej

pisemnej. Operator ma 30 dni na odpowiedź. Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została (...)

Sposób zgłoszenia reklamacji

Sposób zgłoszenia reklamacji

konsumenta wynikające z rękojmi. Natomiast sprzedawca jest obowiązany przyjąć i załatwić reklamację dotyczącą towaru, w terminie miesiąca od dnia wykrycia wady przez konsumenta, (...)

Drzwi wejściowe do mieszkania

Drzwi wejściowe do mieszkania

, masz problem? Dowiedz się, do kogo się zwrócić. drzwi, reklamacja, umowa, odstąpienie, zapłata, zwrot, sprzedawca, kupujący, konsument, warunki techniczne, wejście, pobyt, ludzie, budynek

Uzasadnienie odrzucenia reklamacji konsumenckiej

Uzasadnienie odrzucenia reklamacji konsumenckiej

terminie 2 lat od wydania towaru. Upływ 8 miesięcy jest  istotny o tyle, że do 6 miesięcy od wydania domniemywa się, że niezgodność istniała w chwili wydania, a więc kupujący nie musi (...)

Obowiązek sprawdzenia przesyłki a rękojmia

Obowiązek sprawdzenia przesyłki a rękojmia

przez kupującego. Postanowienia mniej korzystne dla kupującego są nieważne. W opisywanym przypadku zapis nakazujący zbadanie przesyłki może mieć, zależnie od dokładnej treści, ten skutek, (...)

Opłata przy reklamacji z tytułu gwarancji

Opłata przy reklamacji z tytułu gwarancji

wyceny. Czy rzeczywiście klienta (konsumenta i firmy) nie można obciążyć żadnymi kosztami związanymi z diagnozą, wyceną, kosztami transportu? W przypadku niektórych towarów w karcie gwarancyjnej (...)

Prawo do odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy

przeciągu 10 dni od momentu zawarcia bez podania przyczyny powołując się na fakt, że umowa została zawarta poza siedzibą firmy? Jak się ma do tego fakt, że została ona zawarta w innym kraju (...)

Wysyłanie ofert handlowych faksem

Wysyłanie ofert handlowych faksem

. Firmy te nie są w żaden sposób ze mną związane. Moja oferta byłaby więc rozesłana do różnych firm, od których nie mam np: zgody na przesłanie oferty. W przypadku e-maila, niezamówionych (...)

Ochrona wzoru przemysłowego niezastrzeżonego

Ochrona wzoru przemysłowego niezastrzeżonego

którym wzór jest zawarty bądź zastosowany, lub składowania takiego wytworu dla takich celów. Prawa z rejestracji wzoru udziela się na 25 lat od daty dokonania zgłoszenia w Urzędzie Patentowym, (...)

Nieudana reklamacja kamery a gwarancja jakości

Nieudana reklamacja kamery a gwarancja jakości

gwarancji chciałem odstąpić od zakupu i zwrócić przedmiot. Niestety gwarant - Panasonic Polska, odmówił zwrotu pieniędzy, argumentując, że nie był sprzedawcą detalicznym i nie dokonywał dla (...)