reklamacja konsumencka na telefon Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Rekompensata od operatora telefonii komórkowej

Rekompensata od operatora telefonii komórkowej

pisemnej. Operator ma 30 dni na odpowiedź. Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została (...)

Naliczanie opłat za nieświadczone usługi

Naliczanie opłat za nieświadczone usługi

zapłaciłem tej faktury, został mi odłączony telefon oraz wszystkie przyległe usługi razem mam ok 250 zł stałych opłat. Problem polega na tym, że pomimo odłączenia i nieświadczenia usług (...)

Blokada telefonu komórkowego przez operatora

Blokada telefonu komórkowego przez operatora

dochodzonej należności w terminie 30 dni od dnia, w którym reklamacja usługi telekomunikacyjnej została uznana.  Wtedy też należy wszcząć postępowanie przed sądem. abonament telefoniczny, (...)

Zawyżony rachunek za internet i telefon

Zawyżony rachunek za internet i telefon

, reklamacja, zawyżony rachunek, faktura, faktura za internet, faktura za telefon, operator

Reklamacja także mailem

Reklamacja także mailem

Cyfryzacji wskazuje, że: w przypadku złożenia reklamacji w formie elektronicznej - potwierdzenie przyjęcia rek reklamacja, telekomunikacja, telefon, internet

Przelew nie doszedł. Co możesz zrobić?

Przelew nie doszedł. Co możesz zrobić?

Sprawdzisz w internecie, gdzie opłacanie rachunków jest bezpieczne. Gdy pieniądze nie dojdą na czas, to bez problemu je odzyskasz. W punktach kasowych można opłacać rachunki m.in. za telefon

Gwarancja ważna, nawet gdy jej nie mamy

Gwarancja ważna, nawet gdy jej nie mamy

. Zmiany sprowadzają się w praktyce do tego, że jeśli sklep udziela gwarancji np. na telefon, ale przy zakupie sprzedawca zapomniał dać nam dokument gwarancyjny, to i tak z nie gwarancja, reklamacja, (...)