reklamacja art.86 Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Rekompensata od operatora telefonii komórkowej

Rekompensata od operatora telefonii komórkowej

;  przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;  przydzielony reklamującemu numer, którego dotyczy reklamacja, numer ewidencyjny nadany reklamującemu przez dostawcę usług lub (...)

Rozliczenie uznanej reklamacji

Rozliczenie uznanej reklamacji

przypadku gdy po wystawieniu faktury udzielono rabatów określonych w art. 29 ust. 4 ustawy, podatnik udzielający rabatu wystawia fakturę korygującą. Z kolei art. 29 ust. 4 ustawy o podatku od (...)

Tryb reklamacji usługi telekomunikacyjnej

Tryb reklamacji usługi telekomunikacyjnej

rozporządzenie pozostaje w mocy, a poza tym do postępowań rozpoczętych pod rządami Prawa telekomunikacyjnego z 21 lipca 2000 r. stosuje się przepisy dotychczasowe. reklamacja, umowa, świadczenie (...)

Reklamcja nienależycie wykonanej usługi

Reklamcja nienależycie wykonanej usługi

do błędu właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie sąd. Jednakże opinia producenta może przekonać pralnię do załatwienia sprawy na drodze polubownej. reklamacja, rękojmia, niewłaściwe wykonanie (...)

Odpowiedzialność za wady stolarki okiennej

Odpowiedzialność za wady stolarki okiennej

statuujące tą odpowiedzialność (art. 471 k.c. i nast. oraz przepisy dotyczące rękojmi za wady) nie przewidują odpowiedzialności solidarnej na wzór art. 441 k.c. Co za tym idzie zastosowanie (...)

Opłata za odwołanie od kary za brak biletu

Opłata za odwołanie od kary za brak biletu

, regulamin umowny, klauzule niedozwolone, reklamacja, PKP

Gwarancja a oryginalne opakowanie

Gwarancja a oryginalne opakowanie

producenta (chyba że mamy do czynienia z produktem niebezpiecznym). umowa sprzedaży, konsument, działalność gospodarcza, reklamacja, przedsiębiorca, rękojmia, niezgodność towaru, umowa, gwarancja (...)

Sposób załatwienia reklamacji

Sposób załatwienia reklamacji

może rozstrzygnąć sąd. konsument, niezgodność towaru, umową, sposób załatwienia reklamacji, reklamacja, wymiana towaru, naprawa, nadmierne koszty, termin, odpowiedź

Odpowiedź na reklamację usługi telekomunikacyjnej

Odpowiedź na reklamację usługi telekomunikacyjnej

dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym jest konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniach, o których mowa w art. 109 i 110 ustawy (...)

Reklamacja materiałów budowlanych

Reklamacja materiałów budowlanych

(przedsiębiorcami) lub dwoma konsumentami, wówczas wchodzą w grę, jak zasugerowano w pytaniu, regulacja kodeksu cywilnego dotycząca rękojmi przy umowie sprzedaży (art. 556-581 kc). prawo cywilne, (...)

Reklamacja prac budowlanych

Reklamacja prac budowlanych

staranności nie mógł stwierdzić wadliwości dostarczonych przez inwestora materiałów (art. 655 kodeksu cywilnego). Za wady materiału uważa się przy tym (i w zasadzie taka jest też praktyka) nie (...)

Nieudana reklamacja kamery a gwarancja jakości

Nieudana reklamacja kamery a gwarancja jakości

dokonał na podstawie art. 579 k.c. wyboru reżimu odpowiedzialności sprzedawcy z gwarancji i zażądał naprawy rzeczy, to wybór ten jest wiążący w tym znaczeniu, że dopiero niezrealizowanie (...)