reklama w telewizji przepisy Wyszukiwarka e-prawnik.pl


POS TV a reklama alkoholu i papierosów

POS TV a reklama alkoholu i papierosów

wymogów określonych w art. 131 ust. 1 ustawy o wychowaniu w trzeźwości. A więc reklama piwa jest dopuszczalna pod warunkiem, że: 1)      nie jest (...)

Reklama alkoholu

Reklama alkoholu

w art. 13 ze zn. 1 dotyczy również wydawnictw promocyjno-reklamowych przekazywanych przez producentów, dystrybutorów lub handlowców napojów (...)

Sponsorowanie klubu sportowego

Sponsorowanie klubu sportowego

przekraczającej 0,25% przychodu, chyba że reklama jest prowadzona w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób. Masowa publiczność jako adresat reklam oznacza, że reklama (...)

Kodeks karny wykonawczy

Kodeks karny wykonawczy

wziąć udział. Art. 21. W postępowaniu przed sądem prokurator jest stroną; w szczególności może składać wnioski, a w wypadkach wskazanych w ustawie wnosić zażalenia (...)

Reklamy w telewizji nawet co 10 minut

Reklamy w telewizji nawet co 10 minut

;w zajmie się dzisiaj założeniami do projektu nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji. Proponowane przepisy liberalizują m.in. zasady przerywania audycji reklamami. reklama, (...)

Oferta a zaproszenie do składania ofert

Oferta a zaproszenie do składania ofert

błąd (np. rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji czy rozpowszechnianie prawdziwych informacji w sposób mogący wprowadzać w błąd). W razie dokonania nieuczciwej praktyki (...)

Reklamy nie naruszą naszego spokoju

Reklamy nie naruszą naszego spokoju

Od dziś wszystkie reklamy w telewizji i radiu nie mogą być głośniejsze niż poprzedzające je programy. Za złamanie tej reguły nadawca zapłaci wysoką grzywnę. Dzisiaj wchodzą w życie (...)

Reklamy piwa dopiero przed północą

Reklamy piwa dopiero przed północą

;łnocą. Według resortu zdrowia reklamy piwa mają negatywny wpływ na młodzież. Dlatego postanowiono, żeby pojawiały się one w telewizji o trzy godziny później niż obecnie reklama, (...)

Kodeks postępowania karnego

Kodeks postępowania karnego

ustawie. Art. 25. § 1. Sąd okręgowy orzeka w pierwszej instancji w sprawach o następujące przestępstwa: 1) o zbrodnie określone w Kodeksie karnym oraz w ustawach szczególnych, (...)

Reklama i promocja piwa

Reklama i promocja piwa

wyłącznie sprzedaż napojów alkoholowych oraz na terenie punktów prowadzących sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży. (...)

KRRiT skontroluje wideo w sieci?

KRRiT skontroluje wideo w sieci?

, reklama, reklama w sieci

Samsung świadomie wprowadzał w błąd?

Samsung świadomie wprowadzał w błąd?

Reklama producenta telewizorów Samsung mogła błędnie sugerować, że jest częścią rządowej kampanii informacyjnej dotyczącej cyfryzacji telewizji. UOKiK wszczął postępowanie w tej (...)

UOKiK: Operator telewizyjny Toya wprowadzał w błąd

UOKiK: Operator telewizyjny Toya wprowadzał w błąd

telewizji kablowej Toya z Łodzi. Aby skorzystać z oferty, należało spełnić dodatkowe warunki, o których nie wspominała reklama. Spółka zobowiązała się do usunięcia skutków wywołanych (...)

Sponsorzy dostaną zakaz reklamowania

Sponsorzy dostaną zakaz reklamowania

Firmy, które sponsorują program w telewizji czy audycję radiową, nie będą mogły przy okazji reklamować swoich produktów oraz usług. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (...)

Reklama wina

Reklama wina

. Nowelizacja ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o którą Pan pyta, została przyjęta przez Sejm 7 stycznia 2005 r. Trafiła ona do Prezydenta RP. W tej chwili (...)

Jak uzyskać koncesję na rozpowszechnianie programów radiowych i telewizyjnych?

Jak uzyskać koncesję na rozpowszechnianie programów radiowych i telewizyjnych?

Komu może być udzielona koncesja na rozpowszechnianie programów radiowych i telewizyjnych?  Prawo rozpowszechniania programów radiowych i telewizyjnych przysługuje: jednostkom

Sponsoring a działalność reklamowa

Sponsoring a działalność reklamowa

regulacja zawarta w ustawie o radiofonii i telewizji. Art. 4 ustawy o radiofonii i telewizji w pkt 6 stanowi, że reklamą jest każdy przekaz, niepochodzący od nadawcy, zmierzający (...)

O problemach telewizji

O problemach telewizji

W na stronioe internetowej KRRiT dostępne są dwa najnowsze opracowania Biura KRRiT:Problem tzw. „głośnej reklamy" w wybranych krajach europejskich i pozaeuropejskich głośna reklama

Kara dla TVN za natarczywe lokowanie produktu

Kara dla TVN za natarczywe lokowanie produktu

przez KRRiT analiza audycji „O tym się mówi” programu TVN Style nadanego 25 maja 2014 r. wykazała naruszenie artyku lokowanie produktu, reklama w telewizji, krrit

Zmiany w VOD. Rząd przyjął projekt ustawy

Zmiany w VOD. Rząd przyjął projekt ustawy

Będzie zakaz reklamy alkoholu i tytoniu oraz ochrona małoletnich przed szkodliwymi treściami w telewizji na żądanie. Unia Europejska wymusza zmiany w funkcjonowaniu mediów elektronicznych (...)

Kancelarie prawne będą walczyć na Google

Kancelarie prawne będą walczyć na Google

Więcej praw w internecie, ale mniejsza swoboda wypowiedzi w telewizji. Taki będzie nowy kodeks etyczny adwokatów. Za jego opracowanie odpowiada komisja etyki zawodowej, która (...)

ZUS planuje kampanię informacyjną... z

ZUS planuje kampanię informacyjną... z "Faktem"!

Dziennik "Fakt" opublikował artykuł pt. "ZUS wyda 500 000 na reklamę", w którym napisał, że ZUS planuje zorganizowanie w telewizji i radiu kampanii reklamowej. (...)

Wysyłanie reklam pocztą i przez e-mail

Wysyłanie reklam pocztą i przez e-mail

za zamówioną, jeżeli odbiorca wyraził zgodę na otrzymywanie takiej informacji, w szczególności udostępnił w tym celu identyfikujący go adres elektroniczny. Sposób wyrażenia (...)

Wraca reklama piwa

Wraca reklama piwa

Sejm uchwalił poprawki w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i prtzeciwdziałaniu alkoholizmowi. Nowelizacja ma za zadanie przywrócenie mozliwości reklamy piwa w telewizji we wcześniejszych (...)

Odpowiedzialność spadkobierców za zaległy abonament RTV

Odpowiedzialność spadkobierców za zaległy abonament RTV

, w którym to Państwo, a nie spadkodawca, byli właścicielami sprzętu. A zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy o opłatach abonamentowych domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik radiofoniczny lub

Sponsoring nie będzie mylony z reklamą

Sponsoring nie będzie mylony z reklamą

przekazów (Dz.U. z 2010 r. Nr 249 poz. 1677). Dokument obowiązuje od 28 kwietnia 2011 roku. Według nowych przepisów wskazanie sponsora nie może zawierać fragment&oa sponsoring, reklama, (...)

VOD na żądanie pod nadzorem KRRiT. Nowe przepisy już obowiązują

VOD na żądanie pod nadzorem KRRiT. Nowe przepisy już obowiązują

Wczoraj weszła w życie nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji. Zmiana wdraża unijną dyrektywę 2010/13/WE o audiowizualnych usługach medialnych. Nowe przepisy określają zasady i (...)

Poczęstunek na posiedzenie Rady Nadzorczej

Poczęstunek na posiedzenie Rady Nadzorczej

uzyskania przychodów kosztów reprezentacji i reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodów, chyba że reklama prowadzona jest w środkach masowego przekazu lub publicznie w (...)

Znów zmiany w publicznej radiofonii i telewizji?

Znów zmiany w publicznej radiofonii i telewizji?

przepisy do zasad wspólnego rynku Unii Europejskiej, jeśli chodzi o zagadnienia zwi publiczna misja, radiofonia, telewizja, abonament, RTV, opłata abonamentowa, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji

Prawo aktora do tantiem

Prawo aktora do tantiem

stowarzyszeniami zawodowymi twórców. Filmy fabularne, w których niegdyś grała, wznawiane są na kasetach i płytach DVD. W jednym przypadku jest to film, w którym grała główną, tytułową, (...)

1

2