reklama w szkole Wyszukiwarka e-prawnik.pl
Nagrody w konkursie a koszty i odliczenie VAT
, chyba że reklama jest prowadzona w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób. W przypadku organizowania konkursu skierowanego jedynie do wybranej grupy adresatów (np. (...)
Sponsorowanie klubu sportowego
przekraczającej 0,25% przychodu, chyba że reklama jest prowadzona w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób. Masowa publiczność jako adresat reklam oznacza, że reklama (...)
Roznoszenie ulotek blisko konkurencji
lęku, wykorzystywanie przesądów lub łatwowierności dzieci, 4) wypowiedź, która, zachęcając do nabywania towarów lub usług, sprawia wrażenie neutralnej informacji, 5) (...)
POS TV a reklama alkoholu i papierosów
wymogów określonych w art. 131 ust. 1 ustawy o wychowaniu w trzeźwości. A więc reklama piwa jest dopuszczalna pod warunkiem, że: 1) nie jest (...)
wyrokiem Sądu Apelacyjnego z dnia 14 grudnia 2005 r. (VI ACa 616/2005), "niedopuszczalna jest reklama wprowadzająca w błąd, reklama ukryta zarówno w materiale redakcyjnym, jak i (...)
Jakie rodzaje reklam są zakazane oraz kiedy reklama stanowi czyn nieuczciwej konkurencji?
Jakie rodzaje reklam są zakazane oraz kiedy reklama stanowi czyn nieuczciwej konkurencji? Reklama jest jednym ze sposobów działalności marketingowej. Trzeba powiedzieć, że jest to (...)
w art. 13 ze zn. 1 dotyczy również wydawnictw promocyjno-reklamowych przekazywanych przez producentów, dystrybutorów lub handlowców napojów (...)
Sponsoring forum przez spółkę z o.o.
, teoretycznie nieograniczona publiczność danej imprezy i dodatkowo podanie listy sponsorów w massmediach nie powinno budzić wątpliwości, że reklama jest prowadzona "w środkach masowego (...)
Kiedy reklama jest nieuczciwa?
Czyn nieuczciwej konkurencji w reklamie Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególności: reklama sprzeczna z przepisami prawa, dobrymi obyczajami (...)
Ekwiwalent za urlop wypoczynkowy dla nauczyciela
w szkole, w której w organizacji pracy przewidziano ferie szkolne, uzyskuje prawo do pierwszego urlopu w ostatnim dniu poprzedzającym ferie szkolne, a prawo do drugiego (...)
Umieszczenie reklamy na chodniku
%. Warto też przytoczyć roziwiązanie Naczelnego Sądu Administracyjnego w tej sprawie, który twierdzi, że umieszczenie reklamy w pasie drogowym wymaga uzyskania uprzedniego zezwolenia, zaś przez (...)
Termin "reklama internetowa" obejmuje różne formy promocji w sieci - reklamę w wyszukiwarkach, mediach społecznosciowych, sieciach partnerskich, a także reklamę w publikowaną (...)
Chcesz ją zignorować, a ona odsyła cię do innej strony? Tracisz czas i pieniądze na instalację programów mających cię przed nią uchronić? Internetowa reklama bywa uciążliwa - UOKiK (...)
Jednorazowy zasiłek na zagospodarowanie
Nauczyciela Art. 61 - Nauczyciel, który uzyskał stopień nauczyciela kontraktowego w ciągu dwóch lat od dnia podjęcia pierwszej pracy zawodowej w życiu w szkole, ale (...)Do pierwszej (...)
wyłącznie sprzedaż napojów alkoholowych oraz na terenie punktów prowadzących sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży. (...)
Oferta a zaproszenie do składania ofert
błąd (np. rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji czy rozpowszechnianie prawdziwych informacji w sposób mogący wprowadzać w błąd). W razie dokonania nieuczciwej praktyki (...)
Wysyłanie reklam pocztą i przez e-mail
za zamówioną, jeżeli odbiorca wyraził zgodę na otrzymywanie takiej informacji, w szczególności udostępnił w tym celu identyfikujący go adres elektroniczny. Sposób wyrażenia (...)
kierowców, instruktorów i egzaminatorów oraz kandydatów na kierowców, instruktorów i egzaminatorów; 6) zasady prowadzenia (...)
Dopuszczalna reklama porównawcza asortymentu towarów
reklamy porównawczej stosowanych przez Colruyt. Sąd belgijski ten wystąpił bowiem do Trybunału o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań prejudycjalnych dotyczących wykładni reklama porównawcza, reklama
KRRiT skontroluje wideo w sieci?
, reklama, reklama w sieci
Zostałam zwolniona przez dyrektora szkoły-co mogę zrobić w tej sytuacji?
przypadku oceny, iż był on dowolny lub dyskryminujący". W myśl wyroku SN z dnia 27 listopada 1997 r., I PKN 399/97, OSNP 1998, nr 18, poz. 541, "w razie zmian organizacyjnych w szkole (...)
Świadczenie kompensacyjne dla nauczycieli.
wykonywane w dniu wolnym od pracy, 6) wynagrodzenie za pracę w święto, 7) dodatek za uciążliwość pracy, o którym mowa w art. 19 ust. 2 pkt 2 karty nauczyciela, 8) (...)
Zwolnienie nauczyciela z powodu redukcji etatów
stosunek pracy, 2) częściowej likwidacji szkoły albo w razie zmian organizacyjnych powodujących zmniejszenie liczby oddziałów w szkole lub zmian planu nauczania uniemożliwiających (...)
UOKiK wygrywa w sądzie. Zaskarżył reklamę
Prezes UOKiK. Utrzymana została też kara pieniężna w wysokości ponad 213 tys. złotych. Wyrok sądu dotyczy decyzji Prezes UOKiK z grudnia 2010 roku. Urząd stwierdził wówczas m.in., że uokik, reklama, (...)
Reklamy piwa dopiero przed północą
;łnocą. Według resortu zdrowia reklamy piwa mają negatywny wpływ na młodzież. Dlatego postanowiono, żeby pojawiały się one w telewizji o trzy godziny później niż obecnie reklama, (...)
Zastrzeżenia dot. reklamy leków
W związku z pracami nad projektem rozporządzenia Ministra Zdrowia, dotyczącego reklamy produktów leczniczych, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan pragnie zwrócić
Kontrowersyjne reklamy. Jak z nimi walczyć?
, jaką koncern puszcza w hiszpańskich mediach. Bohaterem jest nasz rodak o imieniu Jacek. Mężczyzna pracuje na budowie, nie ma jednak pieniędzy by wró reklama, skarga
Jak chronione są zbiorowe interesy konsumentów?
konkurencji, nieuczciwa, konsument, informacje, wprowadzająca w błąd reklama, niedozwolone klauzule umowne, decyzja Prezesa UOKiK, zawiadomienie
Przekazanie i zużycie towarów i usług na cele reprezentacji i reklamy a VAT
Nieodpłatne przekazanie towarów zrównane z odpłatną dostawą - do 31 maja 2005 r. Do końca kwietnia 2004 r. przekazanie towarów lub świadczenie usług na potrzeby
Jak konsument może się bronić przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi przedsiębiorców?
wprowadzające w błąd, agresywne praktyki rynkowe, kodeks dobrych praktyk, przedsiębiorca, reklama, rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, opis produktu