reklama w internecie Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Sponsorowanie klubu sportowego

Sponsorowanie klubu sportowego

przekraczającej 0,25% przychodu, chyba że reklama jest prowadzona w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób. Masowa publiczność jako adresat reklam oznacza, że reklama (...)

Roznoszenie ulotek blisko konkurencji

Roznoszenie ulotek blisko konkurencji

lęku, wykorzystywanie przesądów lub łatwowierności dzieci, 4) wypowiedź, która, zachęcając do nabywania towarów lub usług, sprawia wrażenie neutralnej informacji, 5) (...)

Opinie wprowadzające konsumentów w błąd karane...

Opinie wprowadzające konsumentów w błąd karane...

w internecie. Umieszczane przez przedsiębiorcę opinie wprowa opinia, kara, handlarz opiniami, recenzja, internet, reklama, fałszowanie opinii

Kancelarie prawne będą walczyć na Google

Kancelarie prawne będą walczyć na Google

Więcej praw w internecie, ale mniejsza swoboda wypowiedzi w telewizji. Taki będzie nowy kodeks etyczny adwokatów. Za jego opracowanie odpowiada komisja etyki zawodowej, która (...)

POS TV a reklama alkoholu i papierosów

POS TV a reklama alkoholu i papierosów

wymogów określonych w art. 131 ust. 1 ustawy o wychowaniu w trzeźwości. A więc reklama piwa jest dopuszczalna pod warunkiem, że: 1)      nie jest (...)

Klub sportowy a VAT

Klub sportowy a VAT

wynosi 22%, ale gdyby zakwalifikować tę sprzedaż do usług w zakresie działalności stadionów i innych obiektów sportowych (PKWiU 92.61), to zgodnie z poz. 158 załącznika (...)

Reklama treści erotycznych

Reklama treści erotycznych

wyrokiem Sądu Apelacyjnego z dnia 14 grudnia 2005 r. (VI ACa 616/2005), "niedopuszczalna jest reklama wprowadzająca w błąd, reklama ukryta zarówno w materiale redakcyjnym, jak i (...)

Jakie rodzaje reklam są zakazane oraz kiedy reklama stanowi czyn nieuczciwej konkurencji?

Jakie rodzaje reklam są zakazane oraz kiedy reklama stanowi czyn nieuczciwej konkurencji?

Jakie rodzaje reklam są zakazane oraz kiedy reklama stanowi czyn nieuczciwej konkurencji? Reklama jest jednym ze sposobów działalności marketingowej. Trzeba powiedzieć, że jest to (...)

Reklama alkoholu

Reklama alkoholu

w art. 13 ze zn. 1 dotyczy również wydawnictw promocyjno-reklamowych przekazywanych przez producentów, dystrybutorów lub handlowców napojów (...)

Sponsoring forum przez spółkę z o.o.

Sponsoring forum przez spółkę z o.o.

, teoretycznie nieograniczona publiczność danej imprezy i dodatkowo podanie listy sponsorów w massmediach nie powinno budzić wątpliwości, że reklama jest prowadzona "w środkach masowego (...)

Kiedy reklama jest nieuczciwa?

Kiedy reklama jest nieuczciwa?

Czyn nieuczciwej konkurencji w reklamie Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególności:  reklama sprzeczna z przepisami prawa, dobrymi obyczajami (...)

Umieszczenie reklamy na chodniku

Umieszczenie reklamy na chodniku

%. Warto też przytoczyć roziwiązanie Naczelnego Sądu Administracyjnego w tej sprawie, który twierdzi, że umieszczenie reklamy w pasie drogowym wymaga uzyskania uprzedniego zezwolenia, zaś przez (...)

Podatek od reklamy na blogu

Podatek od reklamy na blogu

Termin "reklama internetowa" obejmuje różne formy promocji w sieci - reklamę w wyszukiwarkach, mediach społecznosciowych, sieciach partnerskich, a także reklamę w publikowaną (...)

Pop-up na cenzurowanym

Pop-up na cenzurowanym

Chcesz ją zignorować, a ona odsyła cię do innej strony? Tracisz czas i pieniądze na instalację programów mających cię przed nią uchronić? Internetowa reklama bywa uciążliwa - UOKiK (...)

Reklama i promocja piwa

Reklama i promocja piwa

wyłącznie sprzedaż napojów alkoholowych oraz na terenie punktów prowadzących sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży. (...)

Oferta a zaproszenie do składania ofert

Oferta a zaproszenie do składania ofert

błąd (np. rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji czy rozpowszechnianie prawdziwych informacji w sposób mogący wprowadzać w błąd). W razie dokonania nieuczciwej praktyki (...)

Wysyłanie reklam pocztą i przez e-mail

Wysyłanie reklam pocztą i przez e-mail

za zamówioną, jeżeli odbiorca wyraził zgodę na otrzymywanie takiej informacji, w szczególności udostępnił w tym celu identyfikujący go adres elektroniczny. Sposób wyrażenia (...)

Dopuszczalna reklama porównawcza asortymentu towarów

Dopuszczalna reklama porównawcza asortymentu towarów

reklamy porównawczej stosowanych przez Colruyt. Sąd belgijski ten wystąpił bowiem do Trybunału o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań prejudycjalnych dotyczących wykładni reklama porównawcza, reklama

KRRiT skontroluje wideo w sieci?

KRRiT skontroluje wideo w sieci?

, reklama, reklama w sieci

UOKiK wygrywa w sądzie. Zaskarżył reklamę

UOKiK wygrywa w sądzie. Zaskarżył reklamę

Prezes UOKiK. Utrzymana została też kara pieniężna w wysokości ponad 213 tys. złotych. Wyrok sądu dotyczy decyzji Prezes UOKiK z grudnia 2010 roku. Urząd stwierdził wówczas m.in., że uokik, reklama, (...)

Reklamy piwa dopiero przed północą

Reklamy piwa dopiero przed północą

;łnocą. Według resortu zdrowia reklamy piwa mają negatywny wpływ na młodzież. Dlatego postanowiono, żeby pojawiały się one w telewizji o trzy godziny później niż obecnie reklama, (...)

Zastrzeżenia dot. reklamy leków

Zastrzeżenia dot. reklamy leków

W związku z pracami nad projektem rozporządzenia Ministra Zdrowia, dotyczącego reklamy produktów leczniczych, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan pragnie zwrócić

Kontrowersyjne reklamy. Jak z nimi walczyć?

Kontrowersyjne reklamy. Jak z nimi walczyć?

, jaką koncern puszcza w hiszpańskich mediach. Bohaterem jest nasz rodak o imieniu Jacek. Mężczyzna pracuje na budowie, nie ma jednak pieniędzy by wró reklama, skarga

Jak chronione są zbiorowe interesy konsumentów?

Jak chronione są zbiorowe interesy konsumentów?

konkurencji, nieuczciwa, konsument, informacje, wprowadzająca w błąd reklama, niedozwolone klauzule umowne, decyzja Prezesa UOKiK, zawiadomienie

Przekazanie i zużycie towarów i usług na cele reprezentacji i reklamy a VAT

Przekazanie i zużycie towarów i usług na cele reprezentacji i reklamy a VAT

Nieodpłatne przekazanie towarów zrównane z odpłatną dostawą - do 31 maja 2005 r.  Do końca kwietnia 2004 r. przekazanie towarów lub świadczenie usług na potrzeby

Jak konsument może się bronić przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi przedsiębiorców?

Jak konsument może się bronić przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi przedsiębiorców?

wprowadzające w błąd, agresywne praktyki rynkowe, kodeks dobrych praktyk, przedsiębiorca, reklama, rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, opis produktu

Reklama wina

Reklama wina

. Nowelizacja ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o którą Pan pyta, została przyjęta przez Sejm 7 stycznia 2005 r. Trafiła ona do Prezydenta RP. W tej chwili (...)

Wydatki na samochód jako koszt uzyskania przychodu

Wydatki na samochód jako koszt uzyskania przychodu

przepisem nie uważa się za koszty uzyskania przychodów poniesionych wydatków zaliczonych do kosztów uzyskania przychodów, z zastrzeżeniem pkt 36, z tytułu (...)

Odliczenie VAT od zakupów na reklamę

Odliczenie VAT od zakupów na reklamę

przychodów: kosztów reprezentacji i reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodów, chyba że reklama prowadzona jest w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób”. W (...)

Oznaczanie treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych

Oznaczanie treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych

Rekomendacje Prezesa UOKiK Promujesz telefon w zamian za zniżkę na produkty tej marki? Reklamujesz swoje książki lub testujesz kosmetyki otrzymane w paczce PR? Jesteś influencerem? Czy wiesz

1

2

3

4

5

...

9