reklama nieuczciwa i zakazana Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Roznoszenie ulotek blisko konkurencji

Roznoszenie ulotek blisko konkurencji

godności człowieka, 2) reklama wprowadzająca klienta w błąd i mogąca przez to wpłynąć na jego decyzję co do nabycia towaru lub usługi, 3) reklama odwołująca się do uczuć klientów (...)

Reklama treści erotycznych

Reklama treści erotycznych

wyrokiem Sądu Apelacyjnego z dnia 14 grudnia 2005 r. (VI ACa 616/2005), "niedopuszczalna jest reklama wprowadzająca w błąd, reklama ukryta zarówno w materiale redakcyjnym, jak i formie (...)

Kiedy reklama jest nieuczciwa?

Kiedy reklama jest nieuczciwa?

godności człowieka,  reklama wprowadzająca klienta w błąd i mogąca przez to wpłynąć na jego decyzję co do nabyc nieuczciwa konkurencja, reklama, konkurencja, czyn nieuczciwej (...)

Wysyłanie reklam pocztą i przez e-mail

Wysyłanie reklam pocztą i przez e-mail

środków przekazu informacji - art. 16 ust. 1 pkt 1 i 5 u.z.n.k.), w indywidualnych przypadkach nie można wykluczyć odpowiedzialności właśnie za taki czyn. reklama, spam, e-mail, nieuczciwa (...)

Jak chronione są zbiorowe interesy konsumentów?

Jak chronione są zbiorowe interesy konsumentów?

konkurencji, nieuczciwa, konsument, informacje, wprowadzająca w błąd reklama, niedozwolone klauzule umowne, decyzja Prezesa UOKiK, zawiadomienie