reklama na chodniku Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Umieszczenie reklamy na chodniku

Umieszczenie reklamy na chodniku

stała na chodniku, blisko sklepu, a nie drogi 2. część chodnika przed sklepem jest również przeze mnie "wynajmowana", skoro muszę o niego dbać, więc jest już "zapłacony". Na wstępie (...)

Kodeks drogowy - Prawo o ruchu drogowym

Kodeks drogowy - Prawo o ruchu drogowym

dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t: a) na autostradzie - 140 km/h,b) na drodze ekspresowej dwujezdniowej - 120 km/h,c) na drodze ekspresowej jednojezdniowej oraz na (...)

Sponsorowanie klubu sportowego

Sponsorowanie klubu sportowego

obrotów. Sponsoring nie wpływa jednak na popyt w sposób tak bezpośredni jak reklama. Przeważnie wspiera on działalność reklamową, w szczególności utrwalanie znaku towarowego lub nazwy firmy. (...)

Roznoszenie ulotek blisko konkurencji

Roznoszenie ulotek blisko konkurencji

godności człowieka, 2) reklama wprowadzająca klienta w błąd i mogąca przez to wpłynąć na jego decyzję co do nabycia towaru lub usługi, 3) reklama odwołująca się do uczuć klientów (...)

Obowiązki właściciela nieruchomości

Obowiązki właściciela nieruchomości

bezdomnymi zwierzętami na zasadach określonych w odrębnych przepisach; udostępniają mieszkańcom na stronie internetowej oraz w sposób zwyczajowo przyjęty informację o znajdujących się (...)

POS TV a reklama alkoholu i papierosów

POS TV a reklama alkoholu i papierosów

i firmy tytoniowe na ekranach LCD (POS TV) czyli reklama w miejscu sprzedaży w moich sklepach? W pierwszej kolejności należy odnieść się do tzw. POS TV (Point of sale television). Tego typu (...)

Reklama treści erotycznych

Reklama treści erotycznych

działającej na podświadomość człowieka, reklamy uciążliwej. Ograniczenia reklamy mogą być wprowadzane z uwagi na ochronę praw innych osób lub specyfikę działalności handlowej czy zawodu. (...)

Reklama alkoholu

Reklama alkoholu

zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Podsumowując należy uznać, że reklama alkoholu jest dozwolona ale w bardzo ograniczonym zakresie, określonym na dodatek w sposób nieostry. Reklama (...)

Sponsoring forum przez spółkę z o.o.

Sponsoring forum przez spółkę z o.o.

. Firma przekazała środki pieniężne na dofinansowanie II Śląskiego Forum Rewitalizacji Terenów Poprzemysłowych z dopiskiem "SPONSORING". Patronat nad Forum objęło Ministerstwo Budownictwa. Forum (...)

Kiedy reklama jest nieuczciwa?

Kiedy reklama jest nieuczciwa?

godności człowieka,  reklama wprowadzająca klienta w błąd i mogąca przez to wpłynąć na jego decyzję co do nabyc nieuczciwa konkurencja, reklama, konkurencja, czyn nieuczciwej (...)

Pop-up na cenzurowanym

Pop-up na cenzurowanym

Ministerstwo Infrastruktury sprawdziły blisko 200 stron w sieci. Reklama internetowa jest jednym z narzędzi służących przesyłaniu informacj pop-up, strony internetowe, wyskakujące okienka, reklama (...)

Podatek od reklamy na blogu

Podatek od reklamy na blogu

stronach internetowych, także na blogach. Jeżeli chodzi o blogerów, współpraca odbywa się z reguły bezgotówkowo (współpraca barterowa), na zasadzie wzajemnych korzy (...)

Spór sąsiedzki

Spór sąsiedzki

samochodowych na takim chodniku, oraz zbieranie i pozbycie się odpadów zgromadzonych w urządzeniach do tego przeznaczonych umieszczonych na tym chodniku i utrzymanie tych urządzeń (...)

Reklama i promocja piwa

Reklama i promocja piwa

między godziną 6°° a 20°°, z wyjątkiem reklamy prowadzonej przez organizatora imprezy sportu wyczynowego lub profesjonalnego w trakcie trwania tej imprezy,  na kasetach wideo i

Oferta a zaproszenie do składania ofert

Oferta a zaproszenie do składania ofert

, że reklama wprowadzająca klienta w błąd i mogąca przez to wpłynąć na jego decyzję co do nabycia towaru lub usługi stanowi czyn nieuczciwej konkurencji. Przy ocenie reklamy wprowadzającej (...)

Wysyłanie reklam pocztą i przez e-mail

Wysyłanie reklam pocztą i przez e-mail

przedsiębiorcy lub klienta), także w zakresie reklamy (reklama sprzeczna z przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub uchybiająca godności człowieka oraz reklama, która stanowi istotną (...)

Dopuszczalna reklama porównawcza asortymentu towarów

Dopuszczalna reklama porównawcza asortymentu towarów

reklamy porównawczej stosowanych przez Colruyt. Sąd belgijski ten wystąpił bowiem do Trybunału o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań prejudycjalnych dotyczących wykładni reklama porównawcza, (...)

Kontrowersyjne reklamy. Jak z nimi walczyć?

Kontrowersyjne reklamy. Jak z nimi walczyć?

, jaką koncern puszcza w hiszpańskich mediach. Bohaterem jest nasz rodak o imieniu Jacek. Mężczyzna pracuje na budowie, nie ma jednak pieniędzy by wró reklama, skarga

Reklamy piwa dopiero przed północą

Reklamy piwa dopiero przed północą

;łnocą. Według resortu zdrowia reklamy piwa mają negatywny wpływ na młodzież. Dlatego postanowiono, żeby pojawiały się one w telewizji o trzy godziny później niż obecnie reklama, (...)

KRRiT skontroluje wideo w sieci?

KRRiT skontroluje wideo w sieci?

nowe obowiązki na dostawców, między innymi ochronę treści nieprzeznaczonej dla nieletnich, czy szczegółowe określenie czasu trwania reklam. Dokument o VOD, serwisy internetowe, KRRiT

Poczta elektroniczna i walka z niechcianymi reklamami

Poczta elektroniczna i walka z niechcianymi reklamami

UODO odpowiadają na pytania użytkowników poczty elektronicznej „Skąd te firmy mają moje dane? Skąd znają mój adres e-mail?” Odpowied poczta elektroniczna, niechciana reklama

Wniosek o udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu radiofonicznego i telewizyjnego drogą rozsiewczą satelitarną

Wniosek o udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu radiofonicznego i telewizyjnego drogą rozsiewczą satelitarną

, program telewizyjny, radiowy, stacja, nadawca, radio, telewizja, audycja, reklama, KRRiT

Jak uzyskać koncesję na rozpowszechnianie programów radiowych i telewizyjnych?

Jak uzyskać koncesję na rozpowszechnianie programów radiowych i telewizyjnych?

publicznej radiofonii i telewizji oraz radiofonia, telewizja, KRRiT, radio, audycja, program, stacja radiowa, telewizyjna, reklama, koncesja na rozpowszechnianie programów radiowych i telewizyjnych, (...)

Przekazanie i zużycie towarów i usług na cele reprezentacji i reklamy a VAT

Przekazanie i zużycie towarów i usług na cele reprezentacji i reklamy a VAT

reprezentacji i reklamy podlegało opodatkowaniu podatkiem VAT na mocy wyraźnego zapisu ustawowego. Od chwili wejścia Polski do Unii zapisu takiego brak, co nie oznacz przekazanie, zużycie towarów i (...)

Poczęstunek na posiedzenie Rady Nadzorczej

Poczęstunek na posiedzenie Rady Nadzorczej

środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób. Wydatki poniesione na reklamę prowadzoną w sposób niepubliczny, jak również wydatki na reprezentację mogą być zaliczone w ciężar (...)

Konsumencie, nie daj się omamić reklamom inwestycji alternatywnych

Konsumencie, nie daj się omamić reklamom inwestycji alternatywnych

Celebryci zachęcający do inwestowania na rynku Forex czy w kryptowaluty? Uważaj, to może być pułapka mająca na celu wyłudzenie twoich pieniędzy i danych. Prezes UOKiK po raz kolejny (...)

Darowizna czy sprzedaż za symboliczną złotówkę?

Darowizna czy sprzedaż za symboliczną złotówkę?

cele związane z tym przedsiębiorstwem. Z tego wynika, że przekazanie na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem nie jest w ogóle dostawą i nie podlega opodatkowaniu VAT. Przekazaniem na (...)

Odliczenie VAT od zakupów na reklamę

Odliczenie VAT od zakupów na reklamę

przysługuje odliczenie mimo przekroczenia limitu? Czy w związku z tym spółce przysługuje odliczenie podatku od dokonanych zakupów na cele reklamowe, czy też powinna dokonać korekty podatku naliczonego (...)

Życzenia opublikowane w prasie a koszty firmy.

Życzenia opublikowane w prasie a koszty firmy.

uzyskania przychodów w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym. Zgodnie z przepisami ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatki na reprezentację mogą być zaliczane do kosztów uzyskania (...)

Oznaczanie treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych

Oznaczanie treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych

, jak prawidłowo oznaczyć wymienione treści? Przeczytaj tezy z rekomendacji Prezesa UOKiK. oznaczanie treści reklamowych, influencer, media społecznościowe, reklama, reklamodawca, autopromocja