marketing Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Marketing wielopoziomowy

Marketing wielopoziomowy

też można ją określić jako tzw. piramidę finansową. System piramidy charakteryzuje się tym, że zysk jest uzależniony od pozyskiwania nowych osób inwestujących pieniądze. MLM (multi-level marketing

Działalność gospodarcza a MLM

Działalność gospodarcza a MLM

kopalin ze złóż, a także działalność zawodowa, wykonywana w sposób zorganizowany i ciągły. Metoda sprzedaży w systemie MLM (multi-level marketing) polega na tym, iż uczestnik tego (...)

Influencer marketing a oznaczanie reklam

Influencer marketing a oznaczanie reklam

zdroworozsądkowo oceń, co jest reklamą. UOKiK opubl influencer marketing, reklama, influencer, marketing, media, you-tube, profil marki, profil influencera, oznaczanie reklam, publikacja, materiał (...)

Konferencja East-West Bridge

Konferencja East-West Bridge

zagraniczna, marketing

Podatek od dochodów z działalności MLM

Podatek od dochodów z działalności MLM

jednocześnie z chwilą nabycia towaru nabywa prawo sprzedaży tegoż produktu w zamian za prowizję lub odsetki od obrotu. Określenie MLM funkcjonuje też jako: marketing wielopoziomowy, marketing (...)

Automatyczne przetwarzanie danych oparte na profilowaniu

Automatyczne przetwarzanie danych oparte na profilowaniu

profilowania, tzn. oceny czynników osobowych osoby fizycznej – jest coraz powszechniejszym zjawiskiem. Marketing i branża reklamowa, bankowość, ubezpie automatyczne przetwarzanie danych

Sprzedaż towarów na pokazach pod obserwacją UOKiK

Sprzedaż towarów na pokazach pod obserwacją UOKiK

towarów na pokazach, pokazy, marketing

Kara za niechciane telefony z zaproszeniami

Kara za niechciane telefony z zaproszeniami

musisz mieć zanim do niego zadzwonisz. Zaproszenia na pokaz kara, telefon, zaproszenie, pokaz, zbiorowe interesy konsumentów, konsument, UOKiK, marketing

Nie czekaj, zgłoś się już dziś i zostań gwiazdą sprzedaży!

Nie czekaj, zgłoś się już dziś i zostań gwiazdą sprzedaży!

National Sales Awards (PNSA). W konkursie w ramach 8 kategorii biznesowych mogą wziąć udział wszyscy pracownicy działów związanych ze sprzedażą, ni marketing, sprzedaż, sprzedawca, handel, Profesjonalny

Sportowe emocje w biznesie

Sportowe emocje w biznesie

Olimpijskim PKOl w Warszawie. W ramach współpracy PKPP Lewiatan i VII Dni Marketingu Sportowego wszyscy członkowie Konfeder PKPP Lewiatan, Dni Marketingu Sportowego, marketing sportowy, reklama

Nagrody dla skutecznej reklamy

Nagrody dla skutecznej reklamy

, marketing, nagrody, skuteczna reklama

Ukrócone rozliczenia między wspólnikiem a spółką...

Ukrócone rozliczenia między wspólnikiem a spółką...

dochodowy od osób fizycznych, PIT, marketing

TVN CNBC szuka firm – dwudziestolatek

TVN CNBC szuka firm – dwudziestolatek

kontakt mailowy z Departamentem PR Lewiatana: zgajewski@pkpplewiatan.pl  TVN CNBC, firmy, transformacja ustrojowa Polski, reklama, marketing, Public Relations, media, telewizja

Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015”

Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015”

tu Rada POT, marketing, turystyka, turyści, wycieczki, Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki, lata 2008-2015

Finaliści Nagród Biznesu Sportowego DEMES 2008

Finaliści Nagród Biznesu Sportowego DEMES 2008

Sportowego, marketing sportowy, reklama, promocja, DEMES 2008, sport, mecze, sponsoring

FC Barcelona gościem VII Dni Marketingu Sportowego

FC Barcelona gościem VII Dni Marketingu Sportowego

. Podczas Międzynarodowej Konferencji VII Dni Marketingu Sportowego spotkają się polscy oraz zagraniczni przedstawiciele branży bizn sponsoring, imrezy sportowe, promocja, reklama, marketing sportowy, (...)

Wpływ marketingu i reklamy na równość kobiet i mężczyzn

Wpływ marketingu i reklamy na równość kobiet i mężczyzn

oraz proponują kampanie uświadamiające i propagowanie dobrych przykładów w mediach i świecie reklamy. Nie zyskały poparcia propozycje ustanowien kodeksy etyczne, równouprawnienie, media, marketing

Reklama wyrobów tytoniowych

Reklama wyrobów tytoniowych

tytoniowych, papierosy, tytoń, dziennikarz, rynek wewnętrzny, swobody, TWE, Traktat, Wspólnota Europejska, WE, UE, media, promocja, marketing, środki masowego przekazu

Cena usługi tylko pod dodatkowymi warunkami?

Cena usługi tylko pod dodatkowymi warunkami?

Myślisz, że znalazłeś atrakcyjną cenę na telefon lub internet, a okazuje się, że musisz zgodzić się na marketing lub elektroniczną fakturę? Prezentowanie cen z rabatem tak jak cen

Opodatkowanie w ramach programu partnerskiego

Opodatkowanie w ramach programu partnerskiego

innych źródeł. Dochody te są nazwane premią za marketing. Regulamin ten również zakłada, iż można zamienić punkty i pieniądze na opłatę za dostęp do serwisu który zminusuje saldo na wirtualnym (...)

Dostosowania do prawa unijnego - reklama, prawo pracy, egzekucja administracyjna itd.

Dostosowania do prawa unijnego - reklama, prawo pracy, egzekucja administracyjna itd.

. Projekt ten dotyczy dostosowania prawa krajowego do prawa wspólnotowego w zakresie przepisów ustawy o postępo czas reklamowy, telewizja, częstotliwość przerw reklamowych, film, reklama, marketing, (...)