prawo reklamy Wyszukiwarka e-prawnik.pl
Zakaz reklamy alkoholu w świetle Konstytucji i prawa europejskiego
- może te ograniczenia zwiększać. Wolność gospodarcza w Kons zakaz reklamy alkoholu, napoje alkoholowe, reklama, commercial speech, wolność komunikowania się, wolność gospodarcza, swoboda działalności
Prawo ma pozwolić promować spożycie cydru
promocji napojów alkoholowych, oprócz piwa, wyłączyć cydr, napój z jabłek. Reklama i promocja cydru podlegałaby wszystkim ograniczeniom przewidzianym obecnie w ustawie dla reklamy piwa. cydr, ustawa (...)
. Jednakże gdy na podstawie takiego rozporządzenia osoba trzecia nabywa prawo lub zostaje zwolniona od obowiązku, stosuje się odpowiednio przepisy o ochronie osób, które w dobrej wierze dokonały czynności
Reklamy parabanków łamią prawo?
, reklamy tych instytucji nie zawsze są wiarygodne. Urząd sprawdził 37 przedsiębiorców. Dwie trzecie skontrolowanych wzbudziło reklama, parabanki, UOKiK
Absurdalny przepis. Tracą na tym pacjenci
. Nielegalne okazało się nawet prowadzenie ubezpieczeń lekowych oraz programów propacjenckich, rabatowych czy naukowych - uważa Konfederacja Lewiatan. - Wielokrotnie informowaliśmy ministra zd prawo
Ustawa krajobrazowa podpisana. Będą srogie kary za nielegalne reklamy
krajobrazowa, reklamy,
Znikną szpecące reklamy. Wchodzi w życie nowe prawo
Nowe prawo wprowadza kary za nielegalne reklamy, które będą wynosić aż czterdziestokrotność opłat reklamowych ustalanych przez gminy. Ponadto ustawa krajobrazowa daje samorządom możliwość
Reklamy piekarników i okapów nadkuchennych a klasy efektywności energetycznej
nadkuchennych muszą podawać zarówno klasę efektywności energetycznej tych produktów, jak i zakres klas efektywności. reklama, klasa efektywności energetycznej, piekarnik, okap nadkuchenny, (...)
Zobacz, co zrobić z za głośnymi reklamami
;ra razem z warszawskim Uniwersytetem Muzycznym przesłuchała 58 nadawców. Wyniki pokazały, że 43 z nich złamało prawo, czyli przepisy rozporzą reklamy, głośność reklam, telewizja, (...)
Reklamy w telewizji nawet co 10 minut
30 minutowe programy informacyjne czy publicystyczne będą mogły być przerywane reklamami. Nowe prawo "ominie" transmisje z uroczystości religijnych oraz audycje dla najmłodszych. Rada Ministró