powierzchnia pomieszczenia pracy Wyszukiwarka e-prawnik.pl
Wydzielenie pomieszczeń socjalnych dla pracowników
odpowiednia, co jednak nie oznacza dowolności pracodawcy przy ustalaniu odpowiedniej powierzchni. Pracodawca może się zwrócić do Państwowej Inspekcji Pracy celem ustalenia jaka powierzchnia (...)
Minimalna powierzchnia w biurze dla pracownika
najmniej 13 m3 wolnej objętości pomieszczenia oraz co najmniej 2 m2 wolnej powierzchni podłogi (nie zajętej przez urządzenia techniczne, sprzęt itp.). Wysokość pomieszczenia stałej pracy (...)
przynależne. Są one częścią składową lokalu, co oznacza, że stanowią własność osoby, do której należy lokal, a ich powierzchnia jest wliczana do powierzchni lokalu. Pomieszczenie przynależne (...)
Powierzchnia biurowa dla pracownika
ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Według § 2 pkt.4 rozporządzenia „pomieszczeniem stałej pracy” jest to pomieszczenie pracy, w którym łączny czas przebywania (...)
Sanepid w gospodarstwie agroturystyczny
zapalny) - dozownik do płynnego mydła i papierowe ręczniki III. Dla wynajmowania samodzielnych pokoi: Powierzchnia mieszkalna: - pokój 1 i 2 osobowy – 6m2 - pokój większy niż 2 osobowy –
Kompetencje inspektora nadzoru budowlanego
państwowej, takimi jak: Państwowa Inspekcja Pracy, Państwowa Inspekcja Handlowa, Państwowa Służba Ochrony Zabytków. W ramach swojej działalności PINB prowadzi postępowania administracyjne w sprawach (...)
dotychczasowych stosunkach pracy, z zastrzeżeniem przepisów § 5. § 2. Za zobowiązania wynikające ze stosunku pracy, powstałe przed przejściem części zakładu pracy na innego pracodawcę, (...)
Palenie papierosów w miejscu pracy
Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy palenie tytoniu w zakładach pracy jest dozwolone wyłącznie w odpowiednio przystosowanych pomieszczeniach
Przedszkole niepubliczne - warunki lokalowe
dzieci większej niż 5, powierzchnia ulega odpowiedniemu zwiększeniu na każde kolejne dziecko, z tym że:powierzchnia przypadająca na każde kolejne dziecko powinna wynosić co najmniej 2 m2, (...)
Ochrona najemcy przed wynajmującym
umowa najmu pomieszczenia baru nie uwzględnia w swoim zapisie pomieszczenia kuchni i magazynu, które są przedmiotem umowy najmu drugiej firmy (restauracja) mieszczącej się pod tym samym adresem, (...)
. Wspólnota przyjęła uchwale o zgodzie na sprzedaży tego pomieszczenia oraz dodatkowego pomieszczenia przylegającego do strychu wraz ze zgodą na adaptację do celów mieszkalnych. 24/10/2006 (...)
Jaką wysokość powinny mieć pomieszczenia z przeznaczeniem na restaurację lub karczmę? Wysokość pomieszczeń jest zależna od kilku czynników, tzn. od przeznaczenia pomieszczenia, od (...)
określonych o rodzaju przydzielonej skazanemu pracy, jego stosunku do pracy oraz o tym, czy skazany przestrzegał porządku prawnego, jak również o zakończeniu wykonywania pracy. (...)
Jakie warunki powinny spełniać pomieszczenia pracy?
Pracodawca jest obowiązany zapewniać pomieszczenia pracy odpowiednie do rodzaju wykonywanych prac i liczby zatrudnionych pracowników. O jakie pomieszczenia chodzi? "Pomieszczeniem pracy" 
Zmiana sposobu użytkowania lokalu
obowiązujących. Wymóg wysokości 2,2 m w pomieszczeniu wynika z przepisów prawa budowlanego (konkretnie z rozporządzenia o warunkach technicznych budynków), zgodnie z którymi, pomieszczenia przeznaczone (...)
nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne w odpowiednim zakładzie pracy, placówce służby zdrowia, opieki społecznej, organizacji lub instytucji niosącej pomoc charytatywną (...)
, powierzchnia, pracownicy, minimalna, norma, sklep spożywczy
Adaptacja strychu we wspólnocie
należeć także te elementy, których związek funkcjonalny ze wszystkimi lokalami nie ma tak ścisłego charakteru jak np. piwnice. Pomieszczenia tego typu (piwnice), o ile nie staną się częścią (...)
Zwrot nakładów na wyposażenie mieszkania
administracji państwowej powinien wydać decyzję o przydziale tym osobom pomieszczenia zastępczego i przekwaterowaniu ich do tego pomieszczenia. Zgodnie z ust. 3, jeżeli w lokalu opuszczonym przez (...)
Wymogi dotyczące wysokości pomieszczeń
pomieszczenia w indywidualnych domachrekreacyjnych2,2 m*)Pomieszczenia do pracy **), nauki i innych celów, w których niewystępują czynniki uciążliwe lub szkodliwe dla zdrowia,przeznaczone (...)
urządzenia techniczne niezbędne do wykonywania działalności związkowej w zakładzie pracy. Zakładowej organizacji związkowej oraz pracodawcy przysługuje prawo wystąpienia do sądu pracy z (...)
nieruchomości gruntowej. 1Wyrok Sądu Najwyższego -Izba Pracy, Ubezpieczeo Społecznych i Spraw Publicznych z dnia 7 marca 2003 r., III RN 29/2002, LexPolonica nr 359443 lokal, mieszkalny, (...)
Zmiany w projektowaniu budynków
, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. zabudowa, parking, dom, działka, okno, budynki, budowa, projektowanie, budynek, mieszkanie, pomieszczenia, stanowiska postojowe, powierzchnia
mieszkania albo o przyznaniu mieszkania jednemu z małżonków, jeżeli drugi małżonek wyraża zgodę na jego opuszczenie bez dostarczenia lokalu zamiennego i pomieszczenia zastępczego, o ile podział (...)
Eksmisja osób z prawem do lokalu socjalnego
(chyba, że gmina wyrazi zgodę na zaciągnięcie takich zobowiązań wobec Pana).Inaczej sprawa przedstawia się z pomieszczeniem tymczasowym. Do takiego pomieszczenia odbywać się powinna egzekucja osoby, (...)
Oddział spółki, a obowiązki rejestracyjne
, nazwa organu rejestrowego lub ewidencyjnego, nazwa rejestru (ewidencji) i nadany przez ten organ numer, liczba pracujących oraz w przypadku gospodarstw rolnych powierzchnia ogólna i użytków rolnych, o
Jakie ogrzewanie i wentylację należy zapewnić w pomieszczeniach pracy?
jej wykonania), nie niższą niż 14°C (287 ogrzewanie, wentylacja, pomieszczenia pracy, bhp, pracownicy, warunki pracy
Jakie warunki BHP powinny spełniać obiekty budowlane i teren zakładu pracy?
bezpieczeństwa i higieny pracy oraz powierzenie wykonywania zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy specjalistom warunki BHP, obiekty budowlane, teren zakładu pracy, pracodawca, pracownik (...)
Kodeks postępowania administracyjnego
sprawach dotyczących prowadzenia zakładu pracy - według miejsca, w którym zakład pracy jest, był lub ma być prowadzony, 3) w innych sprawach - według miejsca zamieszkania (siedziby) w kraju, (...)
wykonania czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, termin upływa dnia następnego.Art. 116. § 1. Jeżeli skutki czynności prawnej mają powstać w oznaczonym terminie, stosuje (...)