kwalifikacje sekretarza gminy Wyszukiwarka e-prawnik.pl
Kwalifikacje pracowników samorządowych
zastępca wójta, jak i skarbnik gminy (główny księgowy budżetu) są pracownikami gminy, z którymi stosunek pracy nawiązywany jest na podstawie powołania. Są to kierownicze stanowiska urzędnicze. Może (...)
Radny powiatu jako sekretarz gminy
ustawy o samorządzie gminnym. W przypadku kandydowania na stanowisko sekretarza gminy koniecznym stanie się rezygnacja z przynależności do partii politycznych, zgodnie z brzmieniem art. 5 ust. (...)
Skarga na działalność sekretarza gminy
gminy. Redagowanie informatora w żaden sposób nie wynika z jej zakresu czynności. Jeden z radnych gminy złożył skargę do rady gminy na sekretarza gminy Panią X w związku (...)
Upoważnienie dokonane przez wójta
W gminie X nie ma sekretarza urzędu, nie ma też zastępcy wójta gminy. Został zatrudniony natomiast specjalista ds. organizacyjno - prawnych, który przejął wszystkie czynności sekretarza (...)
Odwołanie ze stanowiska a oświadczenie majątkowe
powołania na stanowisko. Kolejne oświadczenia majątkowe sekretarz gminy składa co roku do dnia 30 kwietnia, według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego. Ponadto sekretarz gminy ma obowiązek (...)
Upoważnienie sekretarza gminy przez wójta
Czy sekretarz gminy może wykonywać kompetencje wójta gminy? Zgodnie z art. 33 ust. 4 ustawy o samorządzie gminnym: 4. Wójt może powierzyć prowadzenie określonych spraw gminy w (...)
Podpisanie decyzji administracyjnej przez organ
Decyzje w gminie podpisuje wójt. Czy prawnie dopuszczalne jest podpisanie decyzji przez "sekretarz gminy z upoważnienia wójta"? Czy nie powinno być "wójt gminy z upoważnienia sekretarz gminy"? (...)
Oświadczenie majątkowe zarządu gminnej spółki
trzyosobowej Rady Nadzorczej powołany jest przez Prezydenta miasta. Prezes składa roczne oświadczenie majątkowe na wzór składanego przez wójta, sekretarza gminy, skarbnika itd. Członek zarządu (...)
notariusza albo złożone do protokołu wobec wójta (burmistrza, prezydenta miasta), starosty, marszałka województwa, sekretarza powiatu albo gminy. Przepisy art. 73 § 1-3 stosuje się odpowiednio. § (...)
Testament allograficzny, czyli jak sporządzić tzw. testament urzędowy?
wójta (burmistrza, prezydenta miasta), starosty, marszałka województwa, sekretarza powiatu albo gminy lub testament, allograficzny, urzędowy, świadkowie, dziedziczenie
Rozdzielność majątkowa a oświadczenie majątkowe
. przez radnego, wójta, zastępcę wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, czy te powiatu lub województwa, czy też obowiązane do składania takich oświadczeń na mocy ustawy o pracownikach (...)
wobec wójta (burmistrza, prezydenta miasta), starosty, marszałka województwa, sekretarza powiatu albo gminy lub kierownika urzędu stanu cywilnego. Oświadczenie spadkodawcy spisuje się w (...)
Obywatel Polski zmarły za granicą
terytorialnego, sekretarza powiatu lub gminy lub kierownika urzędu stanu cywilnego. Oświadczenie spadkodawcy spisuje się w protokole z podaniem daty jego sporządzenia. Protokół odczytuje się (...)
Pracuję w Spółce z o. o. (będąca własnością Urzędu Gminy), dostałam propozycje pracy na stanowisku pracy Audytora wewnętrznego w Urzędzie Gminy. Obecnie nie posiadam odpowiednich uprawnień (...)
Dofinansowanie kształcenia młodocianych
zakład w imieniu pracodawcy albo osoba zatrudniona u pracodawcy posiadała kwalifikacje wymagane do prowadzenia przygotowania zawodowego młodocianych, określone w odrębnych przepisach b) młodociany