hasła Wyszukiwarka e-prawnik.pl
Prawa autorskie do hasła reklamowego
można powiedzieć, że prawa autorskie do tego hasła reklamowego przysługują twórcy, zwłaszcza, że stanowiło ono element strony, który został przez Państwa wykorzystany. Z układu strony wynika (...)
Electro.pl ukarane przez UOKiK
Darmowa dostawa jeszcze tylko przez 72h – to przykład hasła zachęcającego do zakupów w sklepie electro.pl. W rzeczywistości, darmowa dostawa obowiązywała przez miesiąc. Prezes UOKiK uznał, (...)
Letnie wyprzedaże. Sprawdź, jakie masz prawa
sytuacji mamy takie same prawa, jak podczas zakupów po cenach bez obniżki. Nie ograniczają ich nawet stosowane przez niektórych sprzedawców hasła: płacis letnie wyprzedaże, wyprzedaż
Szokujące zdjęcia na papierosach. Zobacz wszystkie
rozporządzeniem, które pozwoli wprowadzić na opakowania papierosów tzw. ostrzeżenia mieszane. Oznacza to, że zamiast hasła Palenie szkodzi zdrowiu zobaczymy papierosy, opakowania, ostrzeżenie, (...)
„Darmowe połączenia każdego dnia i o każdej porze", „Laptop z modemem za 1 zł" - czy te hasła nie brzmią jak superoferta? Tak, gdyby nie fakt, że wprowadzają w błąd. Dostęp (...)
PKPP Lewiatan o siedmiu grzechach związków zawodowych
Zdaniem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, realizację słusznego hasła „Godna praca - godna emerytura", które ma towarzyszyć piątkowej manifestacji NSZZ
przeprowadzanej akcji promocyjnej. Jeżeli składają się na nią wyłącznie elementy konkursowe (o wygranej decyduje wymyślenie najlepszego hasła reklamowego), brak natomiast elementów losowych (zwycięzca (...)
Obraźliwe teksty w postaci sms-ów
logowania w postaci np. numeru telefonu i hasła. Identyfikacja takiej osoby jest w zasadzie niemożliwa, zwłaszcza jeśli działa ona w ten sposób, że wysyła sms-y z kafejki internetowej. Dlatego, nawet (...)
. Elementy decydujące to nie tylko bowiem typowe hasła reklamowe, ale także np. atrakcyjna szata graficzna, czy informacja o punktach sprzedaży. Niekiedy do reklamy zaliczane są nawet wizytówki, czy (...)
Przepisy wstępne Dział I Art. 1. Kodeks wyborczy określa zasady i tryb zgłaszania kandydatów, przeprowadzania oraz warunki ważności wyborów: 1) do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej (...)