Dłużnik jest mi winien ponad 20 tysięcy zł. Jest wyrok z klauzulą wykonalności ale komornik nic nie może zrobić bo dłużnik nie ma majątku (rozdzielczość majątkowa z żoną, w biurze stary komputer, (...)
Pracuje po 5 godzin dziennie oprócz niedziel?Ile w końcu przysługuje mi urlopu?Jeśli chodzi o lata pracy to jest 9 lat.Moja mama pracuje w przedszkolu na 1/2 i ma 26 dni.Jak to w końcu jest??Bardzo proszę (...)
Bycie szlachetnym się opłaca. Podstawowa ulga za darowizny daje prawo do odpisania od dochodu wydatków na szlachetne cele do 6 proc. rocznego dochodu. By uzyskać ulgę, musisz mieć dowód wpłaty na (...)
Jestem nauczycielką i chciałabym skorzystać z przysługującego mi urlopu dla poratowania zdrowia, ale dopiero od września, czyli od początku przyszłego roku szkolnego, aby nie dezorganizować teraz pracy (...)
witam.Potrzebuję pomocy, zwracam się do Was o porady które pozwolą mi działać dalej. Dwa tygodnie temu po walce z rakiem zmarł mój tato, miał obywatelstwo austriackie od ponad 5 lat.Ale był też zameldowany (...)
Honorowi dawcy mogą liczyć na taką ulgę. Kwotę w drodze rozporządzenia ustala Minister Zdrowia i Opieki Społecznej. Trzeba jednak pamiętać, że dar krwi uznawany jest za zwykłą darowiznę i podlega 6-proc. (...)
Witam, Czy przy rozliczeniu za 2010 r. są jakieś duże zmiany od 2009? Czy mogę użyć tego samego programu co dla pitów za2009
W 2010 r. podatek dochodowy można było zmniejszyć o wydatki na utrzymanie dzieci, internet, oszczędzanie w kasie mieszkaniowej, rehabilitację czy darowizny.
* ulga na dzieci * ulga za internet * ulga od darowizny * ulga za krew * ulga rehabilitacyjna * ulga odsetkowa * tzw. ulga na powrót * ulga dotycząca wydatków poniesionych na oszczędzanie w kasie mieszkaniowej * (...)
Mam stały meldunek (od niedawna) w mieszkaniu komunalnym,w którym głownym najemcą jest moja babcia. czy administacja ma prawo wysiedlić mnie po śmierci babci z tego mieszkania? dodam że babcia wymaga stałej (...)
Codziennie nowa bezpłatna porada!