e-prawnik.pl Wyszukiwarka: wniosek urlop macierzyński 2010
  • URLOP WYCHOWAWCZY PŁATNY26 Października 2006

SIĘ 25 KWIETNIA 2010. PLANUJĘ WYKORZYSTAĆ JESZCZE PRZYSŁUGUJĄCE MI 2 TYG, WIĘC DO PRACY WRACAŁABYM 9 MAJA. JESTEM ZATRUDNIONA W DWÓCH ZAKŁADACH W JEDNYM NA CAŁY ETAT I MAM UMOWĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY, (...)

• Urlop dla nauczycieli dla poratowania zdrowia12 Marca 2006

Jestem nauczycielką i chciałabym skorzystać z przysługującego mi urlopu dla poratowania zdrowia, ale dopiero od września, czyli od początku przyszłego roku szkolnego, aby nie dezorganizować teraz pracy (...)

• urlop wychowawczy a zus21 Lutego 2006

Co daje wlasciwie urlop wychowawczy kobiecie. Rozwiazuje mi sie umowa w czasie urlopu wychowawczego. Czy ma sens staranie sie o jej przedluzenie do konca urlopu. Wiem ze jest to okres wliczany do emerytury (...)

• CHOROBOWE9 Marca 2008

Witam!Proszę mi odpowiedzieć za ile dni chorobowego płaci pracodawca a od ,którego dnia płaci ZUS/Chciałam też zapytać czy zakład pracy może rozwiązać ze mną umowę o pracę podczas chorobowego.Jeśli (...)

• urlop wypoczynkowy po macierzynskim za 2010 i 2011 rok5 Czerwca 2010

27 grudnia kończy mi się urlop macierzyński, chcę złożyć podanie o zaległy urlop wypoczynkowy za 2010 rok, a także za 2011 - czy mogę złożyć podanie o urlop w łącznym wymiarze, (...)

• Urlop ojcowski28 Grudnia 2010

Witam, kiedy można wziąć ten urlop ojcowski? W zakładzie pracy mojego męża powiedziano mu ze może wykorzystać taki urlop, tylko wtedy, gdy dostarczy pisemny wniosek że matka dziecka (...)

• Czy otrzymam ekwiwalent za urlop będą na chorobowy w ostatnim miesiącu pracy???19 Kwietnia 2010

Jestem zatrudniona na 1/4 etatu. Obecnie jest to mój ostatni miesiąc pracy i nie miałam wykorzystanego urlopu wypoczynkowego. Szefowa mówiła jednak, że przed rozwiązaniem umowy o pracę mam obowiąek wykorzystać (...)

• Presco atakuje!!! co robić?19 Lipca 2004