SIĘ 25 KWIETNIA 2010. PLANUJĘ WYKORZYSTAĆ JESZCZE PRZYSŁUGUJĄCE MI 2 TYG, WIĘC DO PRACY WRACAŁABYM 9 MAJA. JESTEM ZATRUDNIONA W DWÓCH ZAKŁADACH W JEDNYM NA CAŁY ETAT I MAM UMOWĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY, (...)
Jestem nauczycielką i chciałabym skorzystać z przysługującego mi urlopu dla poratowania zdrowia, ale dopiero od września, czyli od początku przyszłego roku szkolnego, aby nie dezorganizować teraz pracy (...)
Co daje wlasciwie urlop wychowawczy kobiecie. Rozwiazuje mi sie umowa w czasie urlopu wychowawczego. Czy ma sens staranie sie o jej przedluzenie do konca urlopu. Wiem ze jest to okres wliczany do emerytury (...)
Witam!Proszę mi odpowiedzieć za ile dni chorobowego płaci pracodawca a od ,którego dnia płaci ZUS/Chciałam też zapytać czy zakład pracy może rozwiązać ze mną umowę o pracę podczas chorobowego.Jeśli (...)
27 grudnia kończy mi się urlop macierzyński, chcę złożyć podanie o zaległy urlop wypoczynkowy za 2010 rok, a także za 2011 - czy mogę złożyć podanie o urlop w łącznym wymiarze, (...)
Witam, kiedy można wziąć ten urlop ojcowski? W zakładzie pracy mojego męża powiedziano mu ze może wykorzystać taki urlop, tylko wtedy, gdy dostarczy pisemny wniosek że matka dziecka (...)
Jestem zatrudniona na 1/4 etatu. Obecnie jest to mój ostatni miesiąc pracy i nie miałam wykorzystanego urlopu wypoczynkowego. Szefowa mówiła jednak, że przed rozwiązaniem umowy o pracę mam obowiąek wykorzystać (...)
poinformowany o tym, że sprawa ma się odbyć i kilka dni wcześniej doniosłem do sądu wniosek o przedawnieniu. Sąd na mój wniosek odrzucił skarżenie z tytułu przedawnienia a pan łaskawie (...)
Od stycznia 2010 obowiązują nowe przepisy o dodatkowym urlopie tacierzyńskim (ojcowskim). W 2011 roku ta część urlopu wynosić będzie 1 tydzień dla ojca. Jest to prawo każdego pracownika, z którego (...)