wat w rolnictwie nowe przepisy od marca 2011 Wyszukiwarka e-prawnik.pl


MIESZKANIE WOJSKOWE A ROZWÓD

MIESZKANIE WOJSKOWE A ROZWÓD

ojcem jest były mąż). Jednak okazało się, że nie jestem osobą uprawnioną do występowania w interesie małoletniego syna oraz starania się o rozkwaterowanie. Wszelkie wysiłki załatwienie sprawy

wypowiedzenie umowy o pracę w trakcie trwania zwolnienia lekarskiego

wypowiedzenie umowy o pracę w trakcie trwania zwolnienia lekarskiego

traktować, wymuszać i narzucać swoje widzimisię monia Witam.Pracuję w belgijskiej firmie od 9 lat .Zaczynałem pracę jako jedyny technik w obecności dwóch sekretarek I inżyniera który (...)

SN  postanowienie

SN postanowienie

rozstrzygnięcia w nich zawarte są od siebie zależne i wzajemnie uwarunkowane. W toku rozpoznania sprawy na skutek wniesienia apelacji przez jednego uczestnika sąd może znieść współwłasność (...)

Becikowe dokumenty, ile wynosi becikowe

Becikowe dokumenty, ile wynosi becikowe

ubezpieczenie. I tu jest problem gdyż w 2011 roku nie uzgledniłam w zeznaniu podatkowym skladek na ubezpieczenie zdrowotne i spoleczne a w 2012 je uwzglednilam gdyz mila pani w (...)

Presco atakuje!!! co robić?

Presco atakuje!!! co robić?

. Może to być równie dobrze 3 lata jak również 10 lat. Nie zwalnia to jednak w żadnym stopniu od odpowiedzialności za dług. Jeżeli więc po 30 latach od dnia, w którym Panu (...)

co z alimentami gdy była żona wychodzi ponownie za maz

co z alimentami gdy była żona wychodzi ponownie za maz

ukończyło 18 lat.Był odstęp czasowy w płaceniu przez niego alimentów,ale od marca tego roku znów płaci.Jestem drugą żoną mojego męża i mamy wspólne dziecko.W tej chwili,a w (...)

dlugosc zwolnienia lekarskiego w ciazy

dlugosc zwolnienia lekarskiego w ciazy

-pracy.net Ja jestem w 21 tygodniu ciąży i od miesiąca siedzę na zwolnieniu. Mój ginekolog od początku pytał czy chcę już siedzieć w domu. Uważa, że kobieta w ciąży (...)