Świadczę usługi pewnej firmir drogą elektroniczną. Jednak chciałabym z niej zrezygnować i zastanawiam się czy istnieją jakieś różnice w odstąpieniu od umowy, aniżeli przy normalnej formie świadczenia (...)
tygodni. II. Zmiany w Ustawie z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa ? art. 5 ustawy z dnia (...)
dzisiaj z pip-em i odp mi ze my swiadczymy uslugi. i nas ta ustawa nie obejmuje.Ale w ustwie nie jest zanaczone ze punkty uslugowe maja pracowac w swieta. A jezeli chodzi o kase to ja bym nazwala (...)
Jestem nauczycielką i chciałabym skorzystać z przysługującego mi urlopu dla poratowania zdrowia, ale dopiero od września, czyli od początku przyszłego roku szkolnego, aby nie dezorganizować teraz (...)
Witam,mam ttaki problem,mianowicie uległem wypadkowi w pracy,mam noge w gipsie i rozkawałkowany palec,w firmie pracuje 13 dni,czy przysługuje mi chorobowe płatne na czas rekonwalescencji,i czy należy się jednorazowe (...)
Witam Państwa, przeprowadzam się teraz do innego miasta i poszukiwałem mieszkania. W końcu udało mi się znaleźć odpowiednie i podpisałem z właścicielem umowę. Teraz jednak naszły mnie wątpliwości (...)
. przyznajesz się tylko do wysokości wpłaty. A żeby uznać dług nalezy zrzec się zarzutu przedawnienia art 117 &2. Bieg przedawnienia nie został przerwany. W tej sytuacji dług został już dawno przedawniony. (...)
zagranice. Pamietaj tez o odsetkach - one przedawniaja sie wedle oddzielnych zasadach niezaleznie od podstawy zadluzenia... Pozdr, Dark 23 kwietnia 2004 nsa wydaje wyrok ze odsetki przedawniaja sie wraz z (...)
, Wychowanie do wolności.Sa tez inne ale tak doslownie i do konca do kurateli sie nie odnosza.Pozdrawiam legus pokaz komisji ze jestes przede wszystkim "czlowiekiem", kuratora mozna zrobic z ciebie potem. (...)