-pracy.net WITAM:) DO URLOPU WYCHOWAWCZEGO DOCHÓD ŻONY NIE WLICZA SIĘ- W MOPR ZAZNACZĄ TWÓJ DOCHÓD JAKO UTRACONY I JEŻELI NA OSOBĘ MIESIĘCZNY DOCHÓD NIE PRZEKROCZY 504 ZŁ NETTO A PRZY DZIECKU (...)
Czy pracownik może wypowiedzieć umowę o pracę w trakcie trwania zwolnienia lekarskiego i czy treść jest zgodna z kodeksem pracy-"wnoszę o wypowiedzenie umowy o pracę za porozumieniem (...)
Witam Państwa, przeprowadzam się teraz do innego miasta i poszukiwałem mieszkania. W końcu udało mi się znaleźć odpowiednie i podpisałem z właścicielem umowę. Teraz jednak naszły mnie wątpliwości (...)
zwrot podatku, kiedy zostały złożone dokumenty i czy były one kompletne? Te i inne czynniki wpływają na czas rozliczenia zwrotu podatku. Euro-tax.pl zawsze przedstawia swoim klientom jaki jest (...)
jestem nauczycielką, 31 sierpnia tego roku w związku z nieuzupełnieniem kwalifikacji wygasła mi umowa, zawarta w 1997 roku na czas nieokreślony, w sierpniu poinformowałam pracodawcę, że jestem (...)
przyzwoite warunki. W umowie: 1. spisujesz swoje oraz lokatora dane takie jak imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, dr dowodu os., 2. wynajem na czas określony? (nieokreślony), 3. kiedy (...)
znac jak wyglada teraz sytuacja !? Jesli bede mogla chetnie pomoge ;-) jo jo prawo-pracy.net [u]Wybrane z Kodeksu Pracy:[/u] Art. 177. § 1. Pracodawca [u]nie może wypowiedzieć ani rozwiązać umowy (...)
łącznym spełnieniu warunków o którym mowa w art. 73 Karty Nauczyciela. Warunki te obejmują : - wymiar formę zatrudnienia : zatrudnienie w pełnym wymiarze zajęć na czas nieokreślony, (...)
Pracuje po 5 godzin dziennie oprócz niedziel?Ile w końcu przysługuje mi urlopu?Jeśli chodzi o lata pracy to jest 9 lat.Moja mama pracuje w przedszkolu na 1/2 i ma 26 dni.Jak to w końcu jest??Bardzo (...)
ta cała cyfra+ to wyzyskiwacze... Nie dosyć że miałam umowe na rok, a przedłuzałam ją aż do 2 lat i po kilka miesięcy temu rozwiazałam umowe z cyfrą, wiec sprzęt należał do mnie, lecz nie (...)
Codziennie nowa bezpłatna porada!