odliczenie od podatku zakupu mieszkania w 2010r Wyszukiwarka e-prawnik.pl


VAT-25

VAT-25

podatku od towarów i usług w zakresie zapłaty podatku VAT z tytułu zakupu samochodu w Stanach Zjednoczonych ? jest prawidłowe. UZASADNIENIE W dniu 11 września (...)

Zakup samochodu z niemiec- umowa i problem z VAT24

Zakup samochodu z niemiec- umowa i problem z VAT24

dokumentach Czyli w brifie jest firma a ja zakupiłem pojazd od kolejnego włascicela ( niemca ) Pan w US kazał mi przynieść fakture miedzy Niemiecka firmą a Niemcem. Dopytywałem sie w (...)

Podatek od spadku - odziedziczona nieruchomość

Podatek od spadku - odziedziczona nieruchomość

mieszkania, remont spłatę kredytu hipotecznego i rozliczyć się w spoim U kku2 Chodzi mi właśnie o te własne cele mieszkaniowe.Czy pieniądze tylko i wyłącznie mogę włożyć w remont (...)

Student informatyki i odpis od podatku

Student informatyki i odpis od podatku

Student informatyki i odpis od podatku Witam, jestem studentem informatyki (tryb zaoczny), chcialem sie dowiedziec czy istnieje mozliwosc odpisania od podatku, ksiazek, sprzetu komputerowego

Sprzedaż mieszkania włsnościowego odziedziczonego w spadku

Sprzedaż mieszkania włsnościowego odziedziczonego w spadku

Sprzedaż mieszkania włsnościowego odziedziczonego w spadku Witam. Odziedziczyłam w spadku mieszkanie własnosciowe po babci, w którym jestem zameldowana od urodzenia. Czy (...)

zwrot Vat poprawność odliczenia

zwrot Vat poprawność odliczenia

poniedzialek). wtedy wystap o zwrot. marta Zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług w przypadku, gdy kwota podatku naliczonego, o (...)

Presco atakuje!!! co robić?

Presco atakuje!!! co robić?

. Może to być równie dobrze 3 lata jak również 10 lat. Nie zwalnia to jednak w żadnym stopniu od odpowiedzialności za dług. Jeżeli więc po 30 latach od dnia, w którym Panu (...)

Vat od ciężarówki

Vat od ciężarówki