koszt uzyskania przychodu od kwoty 1386 brutto Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Najniższa krajowa 2011 netto ile wynosi ??

Najniższa krajowa 2011 netto ile wynosi ??

, dokładnie chodzi mi o kwote brutto?Z góry bardzo dziękuję hanka71 Brutto 1387zł a netto 1032zł expertyza Witam, najniższa krajowa pensja to 1386brutto. Czy ktoś wie, ile (...)

Wynagrodzenie zasadnicze a płaca minimalna

Wynagrodzenie zasadnicze a płaca minimalna

minimalna wynosi 1500 zł brutto, czyli na rękę dostajesz jakieś 1111,86 zł przy standardowych kosztach uzyskania przychodu. Tu znajdzesz przystępny opis tego, jak się płacę netto wylicza (...)

Umowa o przekazanie praw autorskich i rachunek

Umowa o przekazanie praw autorskich i rachunek

uzyskania przychodu: 311.22 zł czyli 50% kwoty brutto (dlaczego?) należny podatek: 59.13 zł czyli 19% kosztu uzyskania przychodu (dlatego, że jestem studentem??) do (...)

Jednoosobowa działalność gospodarcza, prośba o poradę.

Jednoosobowa działalność gospodarcza, prośba o poradę.

- cenę zakupu brutto 19,68zł? 7. Czy jeżeli zapłacę ten VAT 23% to będę musiała jeszcze zapłacić podatek do urzędu skarbowego od przychodu czyli 100zł - cenę zakupu netto/brutto (...)

Prawo autorskie a umowa o dzielo

Prawo autorskie a umowa o dzielo

majątkowych praw autorskich, to pracodawca potrąca 19% od kwoty brutto pomniejszonej o koszty uzyskania 20%: (BRUTTO - BRUTTO*20%)*19%=PODATEK1 Jesli w umowie jest mowa (...)

Co to są koszty uzyskania przychodu?

Co to są koszty uzyskania przychodu?

przepisie zwrot "w celu" oznacza, że aby określony wydatek można było uznać za koszt uzyskania przychodu, między tym wydatkiem a osiągnięciem przychodu musi zachodzić (...)

Jak obniżyć podatek do usług?

Jak obniżyć podatek do usług?

od wartości brutto towaru (art. 85 ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług) stosuje wówczas stawki: 18,70% wartości brutto dla towarów i usług objętych stawką (...)

Alimenty na dziecko

Alimenty na dziecko