e-prawnik.pl Wyszukiwarka: kk art 300
  • Wysokość alimentów - a dochody ojca10 Listopada 2001

Witam czy jest gdzies okreslona maksymalna wysokosc alimentow, jakie moze placic zobowiazany w stosunku do jego dochodow i potrzeb? po prostu jest taka sytuacja, ze znajomy ma zasadzone na swoje dziecko (studiujace) (...)

• nagrywanie rozmów przez firmy windykacyjne + przedawnienie16 Września 2004

złożyć zawiadomienie do prokuratury z art. 286 KK. 3. Często sami windykatorzy i ich podejście są przyczyną niespłacania długów. Włącza się w człowieku syndrom obronny. Sam jestem od (...)

• Przestępstwa z art. 300 § 2 k.k. 10 Kwietnia 2012

art. 300 § 1. Kto, w razie grożącej mu niewypłacalności lub upadłości, udaremnia lub uszczupla zaspokojenie swojego wierzyciela przez to, że usuwa, ukrywa, zbywa, darowuje, niszczy, rzeczywiście (...)

• zniewaga 216kk?7 Września 2004

Jestem studentem zaocznym i ostatnio próbuje sobie dorobić(ze względu na problemy ze znalezieniem innej pracy) chodzac po domach i pytając ludzi czy nie są zainteresowani oknami plastykowymi( a dokładnie bezpłatnym (...)

• Da się windykować alimenty w każdej sytacji !!!!!!!!!!22 Lipca 2005

Szanowni Państwo, zauważyłem, że stale przewija się przez to forum ten sam temat. Ponieważ jestem ojcem dwojga dzieci, które niezmiernie kocham i płacę alimenty (bez wyroku sądowego) dość spore bo w (...)

• pobicie z \"utwardzeniem dłoni\"...8 Lutego 2012

Wczoraj w pubie koło domu wdałem się w bójkę przy piwie mozna by powiedzieć. Kilka łysych małolatów(takokoło 20-22 lata) zaczepiało kumpla przy barze, zepchneli go z krzesła barowego. Podszedłem i strąciłem (...)

• Zwrot podatku19 Marca 2004

Jednej z głównych firm na polskim rynku, zajmującej się zwrotami podatków z zagranicy. Na przestrzeni 5 miesięcy zamieszczono ok 300 wpisów, a sama firma uzyskała jak dotychczas bardzo wysoką ogólną (...)

• Podrobiona legitymacja30 Sierpnia 2001