ile wynosi delegacja za 2012 rok Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Najniższa krajowa 2011 netto ile wynosi ??

Najniższa krajowa 2011 netto ile wynosi ??

koncie i jeżeli podjąłbym pracę to ile może zająć komornik? Musi mi zostać najniższa krajowa czy minimum socjalne? I ile ona wynosi? jaro33 Witam Mam pytanie jak jest naniższa krajowa (...)

Becikowe dokumenty, ile wynosi becikowe

Becikowe dokumenty, ile wynosi becikowe

Becikowe dokumenty, ile wynosi becikowe Od razu chciałbym przeprosić jeżeli napisałem w złym dziale. Mam pytanie, za 2 tygodnie mam wyznaczony porod, wiem, chcialabym wiec sie dowiedziec (...)

Kwota najniższa krajowa 2012 brutto.

Kwota najniższa krajowa 2012 brutto.

. abecadło Chciałbym się dowiedzieć ile wynosi najniższa krajowa w 2012 netto, nie brutto!! Podawanie pensji brutto to jak podawanie długości p..... doliczając kręgosłup;/ Jestem studentem (...)

URLOP WYCHOWAWCZY PŁATNY

URLOP WYCHOWAWCZY PŁATNY

. rok na urlopie wychowawczym płatnym i 31,12,2008 kończy mi się umowa o prace czy w takiej sytuacji należy mi się urlop wypoczynkowy platny za rok 2008 ? Prosze o odpowiedz... magda prawo-pracy.net (...)

Błagam pomóżcie,mam problem z INTRUM JUSTITIA!!

Błagam pomóżcie,mam problem z INTRUM JUSTITIA!!

windykacyjna intrum justitia,mój dług wobec idei za dwa telefony łacznie z opłata za zerwanie umowy wynosi 3500zł.na początku sierpnia ta firma windykacyjna wysłała mi wezwanie przedproceduralne (...)

Czy dostanę zasiłek dla bezrobotnych ?

Czy dostanę zasiłek dla bezrobotnych ?

utrzymać pumon Witam Ile wynosi zasiłek dla osób bezrobotnych i jakie warunki trzeba spełniac, aby go dtsac i przez ile sie go otzrymuje?Z góry dziekuje za wszystkie iformacje (...)

Ile urlopu mi się należy???

Ile urlopu mi się należy???

pracownika... prosiłabym o szybką poradę:) pozdrawiam goskavd prawo-pracy.net pracowałam w sklepie sporzywczym na pół etatu i nie wiem ile mi sie nalerzy za urlop za siedem i pół miesiąca (...)

ile wynosi abonament rtv za 2011 r