ha przeliczeniowe 2011 Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Czy osoba na rencie ma prawo do zasiłku dla bezrobotnych POMOCY PROSZĘ O ODPOWIEDŹ

Czy osoba na rencie ma prawo do zasiłku dla bezrobotnych POMOCY PROSZĘ O ODPOWIEDŹ

emerytalnemu i rentowym z tytułu stałej pracy jako współmałżonek lub domownik w gospodarstwie rolnym o powierzchni użytków rolnych przekraczającej 2 ha przeliczeniowe, e) nie uzyskuje przychodów (...)

Jestem rolnikiem posiadam grunty własne i współwłasność 1/2 które razem przekraczają 6.7 ha przeliczeniowe

Jestem rolnikiem posiadam grunty własne i współwłasność 1/2 które razem przekraczają 6.7 ha przeliczeniowe

Jestem rolnikiem posiadam grunty własne i współwłasność 1/2 które razem przekraczają 6.7 ha przeliczeniowe Jestem rolnikiem posiadam grunty własne i współwłasność 1/2 które razem przekraczają (...)

Dizalki rolne

Dizalki rolne

Dizalki rolne Witam niewiem czy pisze w odpowiednim dziale.Od 18 stalem sie prawnym wlascicielem dzialek rolnych o pow 2.03 ha przeliczeniowe 3.Nie jestem rolnikiem nie oplacam skladki krus(juz

ODSZKODOWANIE za słup / linia energetyczna na działce

ODSZKODOWANIE za słup / linia energetyczna na działce

przygotowaną umowę dotyczącą przebudowy lini 110kV. Na mojej działce ma zostać wybudowany słup. Prawo ograniczone jest do pasa gruntu o szerokości 18m i długości 31m. Zaznaczam, że działka ma ok. 1,5 (...)

krus

krus

od lipca 1991 roku . Oficjalnie przejąłem od taty latem 2011 roku . Tata pracował i miał składki w ZUS . Po jego śmierci okazało się , że nie płacił żadnych składek na KRUS . I nie wiem co teraz (...)

CZY UDA MI SIĘ UWOLNIĆ OD ŻONY?

CZY UDA MI SIĘ UWOLNIĆ OD ŻONY?

. Realmente ha cambiado mi vida por siempre y ahora puedo decir que soy rico porque soy un testimonio vivo. Cuanto menos dinero obtengo en un día con esta tarjeta es de $ 3,000. Cada ahora y entonces el (...)

Jakie alimenty od bezrobotnego?

Jakie alimenty od bezrobotnego?