emerytura na starych zasadach dla rocznika 1959 Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Emerytura na nowych czy starych zasadach

Emerytura na nowych czy starych zasadach

Emerytura na nowych czy starych zasadach Witam, mam 59 lat jestem nauczycielką, pełną emeryturę osiągnę w marcu 2018 roku, chciałam zapytać czy przechodząc teraz na emeryturę (...)

Obywatelstwo niemieckie

Obywatelstwo niemieckie

mineralow oraz filie swej kancelarii na Slasku Opolskim. Ow adwokat na terenie Bonn zatrudnial dwie sekretarki mowiace po polsku a na terenie Polski zalatwial obywatelstwa niemieckie hurtowo (...)

Urlop dla nauczycieli dla poratowania zdrowia

Urlop dla nauczycieli dla poratowania zdrowia

sprawie urlopów dla poratowania zdrowia dla nauczycieli. Zgodnie z tym rozporządzeniem do lekarza trzeba iść z 3 egzemplarzami, które lekarz wypisuje. Jeden dla siebie, drugi dla (...)

Jaka będzie  emerytura?

Jaka będzie emerytura?

emeryturę? Dla Twojego rocznika nie jest to już żadna średnia. Kapitału początkowego też na 99% nie masz- bo nie byłeś w ubezpieczeniu społecznym przed 1999 rokiem. antonina10 najlepiej (...)

ludzki

ludzki

posadach ciagala. Klasyczny przypadek kompensacji. Miala regularnie po 1000 na dzieci i 1000 na siebie razem 3000. No i dostalem wezwanie. Odbyl sie teatr i ....... Gdybym przegral toby jej samopoczucie

Nowe zasiłki przedemerytalne

Nowe zasiłki przedemerytalne

młodych lat nauczony sumienności i rzetelnej pracy a teraz co kopa na łąkę zapchać sie mleczem????????????? ja55 jeszcze jedno dlaczego moje koleżanki do 31 sierpnia 2004 roku miały wybór i przeszły (...)

Jakie alimenty od bezrobotnego?

Jakie alimenty od bezrobotnego?

. Dowiadywałam się, nie ma szans na więcej. beata Jak to jak IM sie zylo z 9 setkami miesiecznie? To bylyu pieniadze na JEDNO dziecko i tylko na nie a nie rowniez na mamusie (tak ja (...)

dlugosc zwolnienia lekarskiego w ciazy

dlugosc zwolnienia lekarskiego w ciazy