dodatek mieszkaniowy 2011 rok - druk wniosku i załaczniki Wyszukiwarka e-prawnik.pl


URLOP WYCHOWAWCZY PŁATNY

URLOP WYCHOWAWCZY PŁATNY

wyliczono mi średnią na osobę w rodzinie i powiedziano że średnia jest zbyt wysoka i szkoda mi składać wniosku bo i tak decyzja będzie odmowna . Nie złożyłam tego wniosku (...)

Chcę się rozwieść

Chcę się rozwieść

lat i najgorzej się boje że rodzinę tu zastawie mamę i rodzeństwo z drugiej strony to nie koniec świata no i tak debatuje:) Ja też jestem jędzą itp staram się a i tak nie pozwoli (...)

Zasiłek Rodzinny - wysokość, kryteria przyznania

Zasiłek Rodzinny - wysokość, kryteria przyznania

na nią zasiłek i dodatek na trzecie dziecko? Czy być może dalej przysługuje zasiłek rodzinny, w co wątpię? aldona40 Witam! Mam 22 lata i jestem studentką. Mój tata ma gospodarstwo (...)

Błagam pomóżcie,mam problem z INTRUM JUSTITIA!!

Błagam pomóżcie,mam problem z INTRUM JUSTITIA!!

złodzieji bo oni straszą jak mogą i gdzie mogą,są wulgarni i uwaga bo wysyłaja podstawionych ludzi co to wtargnieciem do domu wchodza i na siłe próbują coś zabrać bez nakazu.Moja (...)

Czy przy złożeniu wniosku o dodatek mieszkaniowy na rok 2013 (Dokumenty składam w grudniu/2012)obowiązują

Czy przy złożeniu wniosku o dodatek mieszkaniowy na rok 2013 (Dokumenty składam w grudniu/2012)obowiązują

Czy przy złożeniu wniosku o dodatek mieszkaniowy na rok 2013 (Dokumenty składam w grudniu/2012)obowiązują Czy przy złożeniu wniosku o dodatek mieszkaniowy (...)

Pomoc dla samotnego rodzica

Pomoc dla samotnego rodzica

przyznane alimenty w łącznej kwocie 600,- PLN, które płaci mi fundusz, gdyż matka jest bezrobotna i nie płaci. Dodatkowo otrzymuję zasiłek rodzinny i dodatek mieszkaniowy. Pracuję (...)

Najniższa krajowa 2011 netto ile wynosi ??

Najniższa krajowa 2011 netto ile wynosi ??

przypadajaca na rok 2011?Z góry dziekuje kamila78 czy ktos moze mi dokladnie podac ile i za co jest odliczane od płacy brutto? I czy te odliczenia sa zawsze takie same i dla (...)