czy w marcu 2012roku będzie podwyżka świadczenia pielęgnacyjnego Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Studiuję, ojciec przestał płacić alimenty

Studiuję, ojciec przestał płacić alimenty

dalszych alimentów do końca edukacji, co mogę zrobić w celu wyegzekwowania ich? Mam 24 lata, skończyłem w tym roku w maju jeden kierunek studiów, a od października (...)

Kwota najniższa krajowa 2012 brutto.

Kwota najniższa krajowa 2012 brutto.

będą wzrastać ale nie w takim tempie jak w tym roku, który był najsłabszy od 20 lat? NSZZ Solidarność zdaje się jeszcze w tamtym roku wysyłało coś do sejmu związanego (...)

URLOP WYCHOWAWCZY PŁATNY

URLOP WYCHOWAWCZY PŁATNY

urlopie chce pójśc na 5 miesięcy na urlop wychowawczy...i tu nie wiem czy bedzie on płatny. Moje dochody to 1800 zł na rękę- mój mąż jest jako domownik w KRUS w domu swoich rodziców. (...)

Urlop dla nauczycieli dla poratowania zdrowia

Urlop dla nauczycieli dla poratowania zdrowia

roku szkolnego, aby nie dezorganizować teraz pracy szkoły. Kiedy powinnam złożyć wniosek i zawiadomić o tym dyrektora ? Jeszcze w tym roku szkolnym, czy wystarczy np. w (...)

zachowek

zachowek

zapisać swoje mieszkanie w testamencie, ale czy moje rodzeństwo ma w takim przypadku prawo do zachowku? Jeżeli tak to w jakiej części? arystarch1 To zależy, czy mieszkanie (...)

Becikowe dokumenty, ile wynosi becikowe

Becikowe dokumenty, ile wynosi becikowe

ze nie trzeba ich pisac. I mam problem bo w zeznaniu za 2011 roku skladek na ubez zdrowotne nie wykazano a w 2012 roku wykazałam czy to jest powazny blad? czy grozi mi (...)

zaległe alimenty - jak je wyegzekwować

zaległe alimenty - jak je wyegzekwować

wyjaśnienia. Odpowiedź stanowi dla Ciebie dowód w przypadku, gdy musisz bronić swoich racji. Idąc do komornika w takiej jak opisana przez Ciebie sytuacji piszesz sobie w domu na spokojnie (...)

Najniższa krajowa 2011 netto ile wynosi ??

Najniższa krajowa 2011 netto ile wynosi ??