art.770 na reklame Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Szukam skutecznej firmy windykacyjnej.Proszę o poradę

Szukam skutecznej firmy windykacyjnej.Proszę o poradę

przekazuję przez Internet od razu do windykacji na koszy dłużnika na eNakazpl maciej99 szukam kogoś kto korzysta lub korzystał kiedyś z firmy windykacyjnej-Alibi Bartłomiej Kucharski z Warszawy (...)

NIEŚLUBNE DZIECKO a alimenty

NIEŚLUBNE DZIECKO a alimenty

. Mam 20 lat. Uczę się w szkole średniej. Obecnie jestem w 4 klasie technikum. Zamierzam kontynuować naukę na studiach. Nigdzie nie pracuję mieszkam z mamą, utrzymuje mnie również mama. W styczniu (...)

reklama na ogrodzeniu

reklama na ogrodzeniu

ruchu.Czeka sie 3 miesiace. jerzyciszewski Witam, jestem właścicielem działki obok której biegnie droga wojewódzka. Chciałbym powiesić na ogrodzeniu informację, że to miejsce jest przeznaczone (...)

ZEZWOLENIE NA REKLAME

ZEZWOLENIE NA REKLAME

ZEZWOLENIE NA REKLAME Witam. Problem jak w temacie, a dokladniej chodzi o reklamy w gablotach na klatkach schodowych. Mialem zalozyc dzialalnosc, zrobilem naklejki, porozklejalem je na (...)

Reklama na budynku

Reklama na budynku

Reklama na budynku Jestem członkiem wspólnoty mieszkaniowej małego bloku. Sąsiad pwiesił sobie na ścianie swojego balkonu reklamę swojego skelpu- duża, brzydka. Czy miał do tego prawo? Czy (...)

reklama na zabytku

reklama na zabytku

reklama na zabytku moj budynek jest z 1917r i teraz chca powiesic na nim reklame wielkoformatowa czy to legalne zaslonic zabytek? jesli okaze sie nielegalne kto ponosi koszty zerwania umowy (...)

Tekst na stronie ????

Tekst na stronie ????

Tekst na stronie ???? Zamiesciem na swojej stronie teks ktory skopiowalem z innej strony . Tekst typu : Tylko u nas najtansze loga . Chcesz miec najlepsze loga w sieci??? Wpadnij do nas itd

Bzudra ktora zrujnuje mi zycie!

Bzudra ktora zrujnuje mi zycie!