art.554cznia 2010 r. o zmianie ustawy o odpadach3 Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Urlop dla nauczycieli dla poratowania zdrowia

Urlop dla nauczycieli dla poratowania zdrowia

pytanie od 16 sierpnia 2008r. po urlopie wypoczynowym poszłam na roczny urlop zdrowotny. 17 sierpnia 2009r. mam wrócić do pracy. Czy należy mi się urlop wypoczynkowy za 2009r. jestem nauczycielem

czy właściciel miał prawo kazać podpisać mi taką umowę??

czy właściciel miał prawo kazać podpisać mi taką umowę??

). Źródło i podstawa prawna: Ustawia z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Z 2005 r. Nr 31, (...)

Co zrobić kiedy regularnie płacę alimenty a pomimo tego moja była oddała sprawę do komornika

Co zrobić kiedy regularnie płacę alimenty a pomimo tego moja była oddała sprawę do komornika

mogę. Mnie chodzi o to, czy bez problemu mogę założyć sprawę o alimenty jego rodzicom, czyli dziadkom syna??????? Aditi Hej CO TY MÓWISZ MI O ZA WYSOKICH DOCHODACH ABY OTRZYMAĆ ALIMENTY (...)

Becikowe dokumenty, ile wynosi becikowe

Becikowe dokumenty, ile wynosi becikowe

? wilczyca90 niestety lekarze nie dbają o to żeby informować o tych kwitach, oc jest nie zrozumiałe bo to ich nic nie kosztuje zeby powiedziec o kwicie i go wydac! Grażyna 43 Hej. Proszę (...)

URLOP WYCHOWAWCZY PŁATNY

URLOP WYCHOWAWCZY PŁATNY

WYCHOWAWCZY? MAGDA prawo-pracy.net MAM PYTANIE O URLOP MACIEŻYŃSKI I O URLOP WYCHOWAWCZY...TERMIN PORODU DZIECKA MAM WYZNACZONY NA 16 08 2010 r. MAM UMOWE NA CZAS NIEOKREŚLONY MOJ (...)

dlugosc zwolnienia lekarskiego w ciazy

dlugosc zwolnienia lekarskiego w ciazy

rozumiem.Będę na zwolnieniu przez więcej niż 180 dni a słyszałam że po tych dniach trzeba się starać o zasiłek rehabilitacyjny.Ale kiedy zapytałam o to lekarza to mi powiedział że żadna (...)

Mieszkanie komunalne po śmierci najemcy i stały meldunek

Mieszkanie komunalne po śmierci najemcy i stały meldunek