Poszukuję osób,które złożyły do sądu pozwy o wypłacenie należności z tytułu"polisa posagowa".Odwoływałam sie do PZU,ale bezskutecznie,dlatego chciałabym złożyc sprawe do sądu,niestety (...)
Mam kłopot, dwa i pół roku temu rozwiązałam umowę z plus gsm. Parę dni temu dostałam od nich pismo, że zalegam im pieniądze, dzień później zadzwoniła do mnie pani z firmy windykacyjnej z Koszalina. (...)
Witam serdecznie ! W 2002 roku doszlo do niezaplacenia rachunku za uslugi telekomunikacyjne . Telefon byl brany na firme i podpisywalem umowe ja . Z apartu korzystala inna osoba . I wlasnie w 2002 roku doszlo do (...)
HELP ! Musze skrobnac pare slow na temat "klauzule generalne w prawie cywilnym" - a nie jestem bynajmniej prawnikiem ani nie ma z prawem nic wspolnego... nie moge tez nic znalezc na ten temat w sieci - (...)
Witam, dostałem pismo od firmy PRESCO - "Ostateczne wezwanie do zapłaty", bo jak tego nie zrobię to 26.07.04 sprawa bedzie w sądzie" i sam nie wiem co mam zrobić? Czytałem po internecie chyba (...)
http://forum.pclab.pl/topic/788803-Pr%C3%B3ba-oszustwaBlagam-o-pomoc/ Dzień dobry.Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy. Proszę o przeczytanie tego wątku na forum i zapoznanie się z sprawą. I proszę jeszcze (...)
Jestem notorycznie obsypywana obelgami przez rozchisteryzowaną kobietę, która twierdzi, że przyczyniłam się do rozpadu jej małżeństwa ?! Na mój temat (również mojej rodziny) krążą obrzydliwe i nieprawdziwe (...)
Moi rodzice chca przepisac na mnie dom i dzialke.Jaki jest koszt takiej tranzakcji i czy darowizna nie bylaby lepszym rozwiazaniem??? Przez umowę darowizny darczyńca, zobowiązuje się do bezpłatnego świadczenia (...)
witam ma pytanko jak jest to mozliwe jezeli moja matka dostala spadek po swojej matce i chce go darowac mi jako synowi jak z tym postopic gdzie isc co robic pomozcie!z gory dzieki spróbujcie do notariusza mrozowskim (...)