art 271 Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Poświadczenie nieprawdy w umowie kredytu - zarzut z art.271 ?

Poświadczenie nieprawdy w umowie kredytu - zarzut z art.271 ?

myśl art.271 $1 jako inna osoba uprawniona do wystawienia dokumentu ? Czy umowa kredytowa zawarta przeze mnie w imieniu kredytodawcy może być dokumentem w rozumieniu art.271 $1 ? Czy zawarte w (...)

Fałszywe dowody w sprawie o podwyższenie alimentów

Fałszywe dowody w sprawie o podwyższenie alimentów

- jeśli był z tym urzędnikiem "w zmowie" - urzędnik odpowie także za przestępstwo z art. 271 kk). Drugi z art. penalizuje używanie dokumentów poświadczających nieprawdę. (...)

Posiedzenie sądu

Posiedzenie sądu

kogokolwiek z art. 271 kk, art. 233 kk, art. 231 kk prokuratorzy tak wszystko wykręcą a sędziowie klepną, że możesz od razu iść do lasu. Ja jestem amator ale cos tam mogę odpisać (...)

Kara za fałszywe dokumenty i wprowadzanie w  błąd

Kara za fałszywe dokumenty i wprowadzanie w błąd

, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. prawnik27 Art. 271. § 1. Funkcjonariusz publiczny lub inna osoba uprawniona do wystawienia dokumentu, która poświadcza w nim (...)

Oskarżony Bardzo proszę o pomoc

Oskarżony Bardzo proszę o pomoc

Oskarżony Bardzo proszę o pomoc Witam, znalazłem się w bardzo trudnej a wręcz tragicznej sytuacji, gdzie zostałem oskarżony o szereg przestępstw z art. 271§1i3, 286§1 oraz 297§1. W maju (...)

Fałszowana ilość godzin czasu pracy.

Fałszowana ilość godzin czasu pracy.

nieprawdy, przewidzianego w art. 271 § 1 kk. Popełnia je osoba uprawniona do wystawienia dokumentu, która poświadcza w nim nieprawdę co do okoliczności mającej znaczenie prawne. Podlega karze (...)

Jak wyciągnąć konsekwencje? Urzędowy kłamca

Jak wyciągnąć konsekwencje? Urzędowy kłamca

. Czy oskarżyć go o składanie fałszywych zeznań? Z tego, co piszesz wynika, że ów urzędnik dopuszcza się tak zwanego fałszu intelektualnego dokumentu, a więc przestępstwa opisanego w art. 271 (...)