art. 233 kk Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Fałszywe zeznania

Fałszywe zeznania

, o którym mowa w art. 233 § 2 kk. Należy dodać, że w myśl przepisu art. 233 § 3 kk nie podlega karze, kto, nie wiedząc o prawie odmowy zeznania lub odpowiedzi (...)

Do kogo się zwócić

Do kogo się zwócić

sformułować mi takie pismo to również była bym wdzięczna. Pozdrawiam Witam. Sedno sprawy wiąże się z umiejscowieniem zeznania nieprawdy przez tą osobę. Z art. 233 k.k. wynika, ze (...)

Posiedzenie sądu

Posiedzenie sądu

kogokolwiek z art. 271 kk, art. 233 kk, art. 231 kk prokuratorzy tak wszystko wykręcą a sędziowie klepną, że możesz od razu iść do lasu. Ja jestem amator (...)

Fałszywe zeznanie przy kradzieży

Fałszywe zeznanie przy kradzieży

do lat trzech jak w art. 233 KK Proszę o pilną pomoc.

 składanie fałszywych zeznań

składanie fałszywych zeznań

kwestią udowodnienia okoliczności czynu przestępnego. Zgodnie z treścią art. 233 kk. za przestępstwo to grozi kara pozbawienia wolności do lat 3. Jednakże przepis ten przewiduje różne (...)

Oświadczenia o dochodach

Oświadczenia o dochodach

wpisuję z sufitu, bo klauzula o rzekomej odpowiedzialności karnej z art. 233 kk na deklaracji pasuje w tym wypadku jak pięść do nosa. Robert narusza czy nie??? ja jestem sama zbulwersowana (...)

Zeznania w trybie art.304 kpc

Zeznania w trybie art.304 kpc

sie rowniez na informacje przekazywane w pismach procesowych wnoszonych przez strone? po pierwsze trzeba rozróżnic art. 304 kpc od art. 233 par. 1 kk. art. 304 dotyczy przesłuchania (...)

składanie fałszywych zeznań

składanie fałszywych zeznań

. bardzo proszę o odpowiedź... czerwonyx KK: Art. 233. § 1. Kto, składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie (...)

pobicie z \

pobicie z \"utwardzeniem dłoni\"...