e-prawnik.pl Wyszukiwarka: 212 kk
  • pozew o zniesławienie,ublizanie itp.7 Listopada 2009

Witam w kwesti prawnej jestem zupełnym laikiem wiec pozwoliłem sobie na wpis. Sprawa jest dosc nietypowa-pewna kobieta poznana przez internet u trzymaywała ze mna kontakt mailowo-telefoniczny,po około miesiacu (...)

• Zadośćuczynienie za pomówienie.27 Sierpnia 2004

Zostałem pomówiony o kradzież w hipermarkecie (spożycie na terenie sklepu napoju za 6 zł). Jedynym napojem, który wówczas spożyłem był sok podawany gratis do degustacji. Bardzo przeżyłem to oskarżenie, (...)

• Groźby wyrządzenia szkody11 Maja 2008

Grożono mi i byłam obrażana przez sms-y. Groźby dotyczyły wyrządzenia szkody na mojej osobie. Byłam zastraszana, gnębiona i słownie obrażana. Co mam zrobić w tej sytuacji?? Będę wdzięczna za radę (...)

• Zniesławienie i zniewaga14 Października 2002

Jestem notorycznie obsypywana obelgami przez rozchisteryzowaną kobietę, która twierdzi, że przyczyniłam się do rozpadu jej małżeństwa ?! Na mój temat (również mojej rodziny) krążą obrzydliwe i nieprawdziwe (...)

• Art. 212 kodeksu karnego nie zostanie usunięty z K.K.13 Kwietnia 2012

Zgodnie z treścią: \"Art. 212 kodeksu karnego § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie postępowanie (...)

• Czy artykuły 212 oraz 216 (kk) mają zastosowanie. WULGARNY FILM25 Września 2007

Historia na początku wydaje się śmieszną, ot chłopak z dziewczyną, których zupełnie nic nie łączy stoją w pokoju rozmawiając ze sobą. Nagrał to zza okna jeden z tzw. znajomych, który nastepnie film (...)

Newsletter

Codziennie nowa bezpłatna porada!

• 0
  • 1
  • 2
  • 6
  • 7
  • 9
  • 7
  • odpowiedzi i porad prawnych