witam, studiuję, pracuję dorywczo (umowa-zlecenie) i otrzymuję alimenty od ojca. czy do zeznania za 2006 rok, oprócz wspomnianego dochodu z umowy-zlecenia wpisuję otrzymywane alimenty? jeżeli (...)
Witam. Jestem zatrudniony na stałe od 01.11.2003 r. ile urlopu mi sie nalezy za kazdy rok ? (2003,2004,2005 ? ). Ukończyłem wyższe studia, jeżeli to coś pomoze. Ewentualnie poprosze o jakies linki bo (...)
Bardzo proszę o poradę. Moja Mama: 2006 rok - 35 lat pracy 2007 rok - 55 lat życia Jej zapytania sa nastepujace: Czy musi koniecznie odejsc na emeryture z koncem tego roku? Czy moze jeszcze (...)
Proszę o odpowiedź na pytanie, jakich czynności należy dokonać (i w jakich terminach) przy zakończeniu działalności gospodarczej. Rozliczenie na podstawie KPiR + VAT. Z góry dziękuję. sir Gio (sir Gio) (...)
Witam, rozwód uzyskałam pod koniec 2007 roku, sąd przyznał prawa rodzicielskie obojgu rodzicom, a miejsce zamieszkania razem z matką. Moje pytanie brzmi tak: czy jestem matką samotnie wychowującą dziecko (...)
Pracuje po 5 godzin dziennie oprócz niedziel?Ile w końcu przysługuje mi urlopu?Jeśli chodzi o lata pracy to jest 9 lat.Moja mama pracuje w przedszkolu na 1/2 i ma 26 dni.Jak to w końcu jest??Bardzo proszę (...)
Jak dlugo trzeba czekac na przedawnienie wyroku, albo czy mozna ten wyrok zawiesic?? (karolllll) To reguluje k.k. Art. 103. par 1. Nie można wykonać kary, jeżeli od uprawomocnienia się wyroku skazującego upłynęło (...)
Bardzo proszę, powiedzcie mi ile czasu trwa rozwód, jeśli zarówno ja jak i mój mąż jestesmy zgodni co do rozwodu i nie mamy dzieci.. Z góry dziękuje.. (Stella) rozwód mojego męża z pierwszą żoną trwał (...)
swojego przedstawiciela - Lecha Gardockiego znany nam od dawna z wrogiego nastawienia do Polaków, podobnie jak bywszy RPO Andrzej Zoll - to ta sama krew niesłowiańska... Strasburg rok 2006 (...)