firma kurierska reklamacja Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Kurier uszkodził przesyłkę. Co zrobić?

Kurier uszkodził przesyłkę. Co zrobić?

kurierska, reklamacja, odszkodowanie, uszkodzona paczka

Odszkodowanie od firmy kurierskiej

Odszkodowanie od firmy kurierskiej

jest, że ta zwykła wartość to nie tyle zapłacona cena, lecz kwota, za którą można kupić podobny towar na rynku. Odszkodowanie może zatem przewyższać cenę. szkoda, odszkodowanie, firma kurierska, (...)

Obowiązek posiadania pieczątki firmowej

Obowiązek posiadania pieczątki firmowej

, nie mniej jednak posiadanie pieczątki może stanowić dla firmy kurierskiej dowód, iż osoba odbierająca przesyłkę jest do takiego odbioru uprawniona. Firma kurierska jest bowiem obowiązana (...)

Firma kurierska nie chce uznać reklamacji za zniszczony towar.

Firma kurierska nie chce uznać reklamacji za zniszczony towar.

rozpatrywanych kwestii.  1. Odrzucając złożoną przez Państwa reklamację, firma kurierska stwierdziła, iż powstała szkoda została zgłoszona dopiero po dokonaniu odbioru przesyłki. 2. (...)

Dostarczenie przesyłki przez kuriera

Dostarczenie przesyłki przez kuriera

towaru z umową, kurier, otwarcie przesyłki, firma kurierska, sprzedaż, wada towaru

Gdzie sprawdzić prezesa spółki

Gdzie sprawdzić prezesa spółki

Mam podejrzenia i niesprawdzone informacje, że prezes zarządu jednej ze spółek z o.o. (która zdefraudowała mnóstwo pieniędzy swych klientów - to firma kurierska i realizująca usługi sprzedaży (...)

Reklamacja usługi medycznej

Reklamacja usługi medycznej

Jestem właścicielką prywatnej przychodni stomatologicznej. Moja Firma istnieje na rynku 17 lat. Zatrudniam 25 lekarzy z I i II stopniem specjalizacji. W X 2004 pacjentka zamieszkała na stałe w

Pakiet Przyjazne Prawo – ponad 70 punktowych ułatwień dla biznesu

Pakiet Przyjazne Prawo – ponad 70 punktowych ułatwień dla biznesu

, konsument, reklamacja, działalność gospodarcza, przedsiębiorca, import

Reklamacja przesyłki sądowej

Reklamacja przesyłki sądowej

doręczenia tej kwoty nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania.  Reklamacja powinna zawierać:   imię i nazwisko albo nazwę lub firmę oraz adres zamieszkania albo siedziby nadawcy (...)

Faktura korygująca do nienależycie wykonanej usług

Faktura korygująca do nienależycie wykonanej usług

. Zatem fakturę korygującą powinno się rozliczyć bieżąco. przychód, faktura VAT, faktura korygująca, reklamacja

Przedawnienie uprawnień z tytułu reklamacji

Przedawnienie uprawnień z tytułu reklamacji

przez strony, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące, rokowań w celu ugodowego załatwienia sprawy. przedawnienie, reklamacja, termin, przerwanie, bieg, od nowa, na nowo

Gwarancja a oryginalne opakowanie

Gwarancja a oryginalne opakowanie

producenta (chyba że mamy do czynienia z produktem niebezpiecznym). umowa sprzedaży, konsument, działalność gospodarcza, reklamacja, przedsiębiorca, rękojmia, niezgodność towaru, umowa, gwarancja (...)

Odpowiedzialność za wady stolarki okiennej

Odpowiedzialność za wady stolarki okiennej

związku z tym, producent będzie odpowiadał za szkodę powstałą na skutek wady fabrycznej stolarki, a firma montująca stolarkę za szkodę powstałą na skutek wadliwego montażu. Zatem, opierając (...)

Zasady realizacji uprawnień z rękojmi

Zasady realizacji uprawnień z rękojmi

złożoną reklamację. Nie oznacza to jeszcze, że reklamacja zostanie uwzględniona. Jeżeli na towarze istnieją wyraźne ślady uszkodzeń mechanicznych, a postanowienia gwarancji wyłączają w takim (...)