faktury telekomunikacyjne Wyszukiwarka e-prawnik.pl
Po jakim czasie przedawniają się należności za usługi telekomunikacyjne? - opinia prawna
; firm, tj. sp. z o.o. i działalności gospodarczych i kiedy można podnieść zarzut przedawnienia? Opinia prawna Przedstawione przedawnienie, faktury telekomunikacyjne, zarzut przedawnienia
Nieprawidłowy adres na fakturze
prawidłowości faktury na dokument ten należy patrzeć nie tylko w kontekście pojedynczych błędów, ale także w kontekście prawidłowo określonych elementów faktury i innych faktur. Prawidłowym (...)
Tryb reklamacji usługi telekomunikacyjnej
miesięcy od dnia wniesienia reklamacji (art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 21 lipca 2000 r. Prawo telekomunikacyjne). Należy wspomnieć, że dnia 3 września 2004 r. tracą moc przepisy ustawy z dnia 21 lipca (...)
Naliczanie opłat za nieświadczone usługi
, operator, prawo telekomunikacyjne, reklamacja, konsument
Faktura bez numeru NIP nabywcy
odliczyć podatek naliczony z faktury, na której brak NIP nabywcy, za usługi telekomunikacyjne i energię elektryczną? W przypadku, gdy faktura została wystawiona zgodnie z obowiązującymi przepisami, (...)
Kontynuacja przez operatora umowy ze zmarłym
telekomunikacyjne
telekomunikacyjne, VAT, podatek od towarów i usług, księgowanie, dowód księgowy, rachunek, zakup przez Internet, import usług
Przedawnienie długu telekomunikacyjnego TPSA
do przedawnienia tego roszczenia służącego TPSA względem Pani. Ulegnie ono przedawnieniu dopiero we wrześniu 2005 r. TPSA, przedawnienie, usługi telekomunikacyjne, odsetki, termin
Przedawnienie długu za telefon komórkowy
2-letnim terminem przedawnienia) w przedstawionej sprawie warto również odszukać rachunki potwierdzające zapłatę części faktury czy inne potwierdzenie, że część należności została uiszczona. (...)
Bieg przedawnienia płatności z faktury
Czy termin przedawnienia roszczenia za świadczone usługi telekomunikacyjne liczy się od daty wystawienia faktury, czy terminu zapłaty określonego w fakturze? Zgodnie z podstawowymi regulacjami
Niedotrzymanie warunków zawartej umowy
podstaw do tego żeby Pan/i mógł/mogła wypowiedzieć umowę, operator spełnia swoje zobowiązanie, (świadczy usługi telekomunikacyjne wobec Pana/i). Może jest to wynikiem zwykłej pomyłki? Może (...)